موساد کابینه جنگی را در جریان آخرین تحولات تبادل اسرا قرار می‌دهد

منابع عبری گزارش دادند که موساد در نظر دارد امروز دوشنبه اعضای کابینه جنگی رژیم صهیونیستی را در جریان آخرین تحولات تبادل اسرا با حماس، قرار دهد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که اختلافات میان مقامات صهیونیست درباره جنگ غزه شدت گرفته، در روزهای اخیر خانواده اسرای اسرائیلی در غزه با برگزاری تظاهرات و تجمعاتی بر لزوم آزادی فوری آنان تاکید کرده اند.

برهمین اساس، دیوید بارنیاع رئیس موساد امروز دوشنبه با شرکت در نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی، مقامات صهیونیست را در جریان توافقات ابتدایی در زمینه تبادل اسرا با جنبش حماس، قرار می دهد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت با اعلام این خبر تاکید که نشست کابینه جنگی قرار است عصر امروز دوشنبه برگزار شود و طی آن رئیس موساد جزئیات توافق احتمالی جدید در زمینه تبادل اسرا با حماس را که ممکن در آینده نزدیک نهایی شود را به اطلاع مقامات اسرائیلی می رساند.

این در حالی است که پیش از این رژیم صهیونیستی شروط جنبش حماس در زمینه توافق تبادل اسرای جدید با حماس را رد کرده است. حماس در جریان مذاکرات غیر مستقیم تاکید کرده بود که تنها در صورتی با تبادل اسرای جدید موافقت خواهد کرد که آتش بس به طور دایمی برقرار شده و نظامیان صهیونیست از همه مناطق اشغالی در غزه، خارج شوند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس