کد خبر 1290788
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
حوادث

وقتی همسرم به طور ناگهانی و سرزده وارد منزل شد و مرا با وضعیتی نامناسب در کنار جوان غریبه دید چاقویی را از آشپزخانه برداشت و ...

به گزارش مشرق، این ها بخشی از اظهارات زن ۳۸ ساله ای است که پس از وقوع حادثه ای دلخراش و ارتباط نامشروع دستگیر شده است.

 این زن جوان با بیان این که فقط به خاطر انتقام از بدبینی های همسرم دست به چنین رفتار زشتی زده ام و حالا بسیار پشیمانم که این حادثه وحشتناک رخ داده اشک ریزان به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری نجفی مشهد گفت: ۱۳ساله بودم که به خواست پدر و مادرم پای سفره عقد نشستم و با پسردایی ام ازدواج کردم در حالی که هیچ علاقه ای به «فریدون» نداشتم اما نمی توانستم در این باره چیزی به پدر و مادرم بگویم چرا که خودم نیز معنای ازدواج و زندگی مشترک را به درستی درک نمی کردم.

با وجود این پا به خانه بخت گذاشتم و زندگی زیر یک سقف را آغاز کردم ولی همسرم از همان دوران نامزدی نسبت به رفتار و معاشرت های من با دیگران بسیار بدبین بود و مرا به شدت کنترل می کرد تا جایی که به سختی توانستم رضایتش را برای ادامه تحصیل جلب کنم چرا که علاقه زیادی به درس و مدرسه و کسب مدارج علمی بالاتر داشتم.

بیشتر بخوانید

بازیچه‌ای برای هوسرانی

خلاصه من در حالی دخترم را بزرگ می کردم و به امور تحصیل و خانه داری می پرداختم که هیچ گونه سازگاری اخلاقی و تفاهمی با فریدون نداشتم . او ۱۴سال از من بزرگ تر بود و هیچ وقت نمی توانست مرا در آن سن و سال درک کند، او کارمند یک شرکت خصوصی بود و درآمد خوبی داشت به همین دلیل امکانات رفاهی را برای من و دو فرزندم فراهم می کرد اما از نظر عاطفی همواره کمبود شدیدی را احساس می کردم.

از سوی دیگر نیز سوء ظن های همسرم مرا به شدت آزار می داد و من به هیچ طریقی نمی‌توانستم او را از این افکار اشتباه باز دارم به خاطر همین در یک تفکر احمقانه تصمیم به انتقام از بدبینی هایش گرفتم تا به این طریق او را آزار بدهم. این گونه بود که در یکی از شبکه‌های اجتماعی با پسر ۲۶ساله ای آشنا شدم که خودش را مهندس راه و ساختمان معرفی می‌کرد.

ابتدا قصد داشتم همسرم را متوجه اشتباهش بکنم تا بیشتر از این به خاطر سوء ظن هایش مرا زجر ندهد ولی بعد از آن که چند بار با «عرشیا» قرار ملاقات گذاشتم و در بیرون از منزل به دیدارش رفتم دیگر به او دل باختم چرا که او جوانی مجرد و مهربان بود. من هم که از نظر عاطفی همواره در زندگی ام مشکل داشتم خیلی زود شیفته محبت هایش شدم و در حالی به درد دل با او می پرداختم که هیچ گاه فکر نمی‌کردم روزی این ارتباط کثیف مخفیانه به حادثه ای دلخراش منجر شود و مرا به رسوایی بزرگی بکشاند به طوری که دیگر نتوانم سرم را بالا بگیرم  یا حتی به چشمان فرزندان سرشکسته ام نگاه کنم.

در عین حال شعله های انتقام از بدبینی های همسرم در وجودم زبانه می کشید و از سوی دیگر نیز وابستگی عاطفی من به عرشیا بیشتر می شد در همین روزها همسرم که بویی از این ماجرا و ارتباط پنهانی برده بود در حالی مرا زیر مشت و لگد گرفت و کتکم زد که نمی توانست ارتباط من با جوانی غریبه را اثبات کند، با وجود همه این درگیری ها و کشمکش های خانوادگی تصمیم احمقانه تری گرفتم و برای آزار همسرم رابطه ام با عرشیا را بیشتر کردم تا جایی که یک روز زمانی که همسرم در منزل نبود و یقین داشتم از سرکار به خانه باز نمی گردد عرشیا را به خانه‌ام دعوت کردم ولی هنوز دقایق زیادی از حضور او نگذشته بود که ناگهان کلید در قفل منزل چرخید و همسرم به طور سرزده وارد اتاق شد. من که از ترس شوکه شده بودم با همان ظاهر نامناسب فقط حیرت زده نگاهش می کردم و عرشیا هم به دنبال راه فراری می گشت در یک لحظه همسرم چاقویی را از آشپزخانه برداشت تا به سوی ما حمله کند ولی عرشیا که به شدت ترسیده بود خودش را از پنجره اتاق خواب به درون خیابان انداخت.

این گونه بود که با تماس اهالی محل عرشیا با دست و پاهای شکسته به یکی از بیمارستان های مشهد منتقل شد...

من هم که در میان آبروریزی و رسوایی بزرگ به خاطر این تصمیم احمقانه حتی نمی توانم به چشمان نزدیک ترین عزیزانم نگاه کنم با دستور مقام قضایی بازداشت شده ام و...

بررسی های پلیسی برای صدور دستورات ویژه ای از سوی سرگرد مهدی کسروی(رئیس کلانتری نجفی مشهد) در پی شکایت رسمی شوهر این زن جوان در این باره ادامه دارد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    2 6
    چقدر مرد صبوری بوده. اگر می خواست حق داشت وقتی در محل فراش همسرش را در حال زنا دید او و آن مولش را بکشد.
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    3 0
    خاک برسر زن های بی عقل واحمق،شرم آوره که برای انتقام ازهمسرت دست به کارهای خلاف شرع وعرف وقانونی بزنی!؟یعنی گره ای که بادست بازمیشه بادندان چرا!؟بعضی اززن های بلانسبت دوستان هرزه مردان را با چرب زبونی به مرداب می کشانند،شبکه های اجتماعی خصوصا اینستام واقعا شرم اوروچندش شده یک لحظه وارد شدم مارهای خوش خط وخال باظاهری ننگ آور!!چشام بستم واستقفرالله گفتم خارج شدم-اگرکسی ایمان قوی وخداترس باشدوباوقاروسنگین باشد هیچ مردی نگاهش هم نمی کند..چه برسد به.....خدایا مارا ازشر وسوسه های شیطانی دور بدار که عاقبت چنین کارهایی سقوط به مرداب است که هرچه دست وپا بزنی بیش تر فرو می روی%
  • CA ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    4 3
    با پسر ۲۶ساله ای آشنا شدم...ابتدا قصد داشتم همسرم را متوجه اشتباهش بکنم! عجب! پس اول قصدت خیر بوده یهو شیطون گولت زد آره؟
  • شیوا IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    4 16
    چه زن چندش آور نفرت انگیزی
  • عبدالله IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    3 0
    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
  • neda ghorbani IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    1 0
    من با نظرات دوستان موافق ام بنابراین تکرار نمیکنم خیانت در رابطه چه ازطرف مرد بهردلیل موجه چه غیر موجه،چه از طرف زن،و دلایل منطقی وجود نداره خیانت عمل کثیف تو هرضمینه ی میباشد و تنها راه حل جدای و طلاق هست و منطق من میگه حتی زمانی تخم خیانت رو تو ذهنت کاشتی تو خائن هستی و داری زندگی همسرت رو سمی میکنی و باید طلاق بگیرید؛حتی بخشش و گذشت کردن همسر هم نمیتونه بیشتر از دو تا سه سال دوام بیاره حتی بخاطر بچه یا بچه هاتون هم که شده ادامه ندید دقیقا درست فهمیدید آسیب جدایی بهتر از اینکه در جهنم شما پی به تاریکی های که هر دو باعثش بودین بشه و....
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    ازدواج بچگانه و زورکی پیامدی جز این حوادث ندارد مقصر اصلی پدر ومادر اون دختر وپسر هستند که وقتی نمی‌توانند فرزند خود را نگه داری کنند بیجا می‌کنند فقط رو هوس بچه دار می‌شوند اینگونه پدر ومادرها اگر تنبیه شوند هرگز با سرنوشت به اصطلاح بچه هاشون بازی نخواهند کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس