کد خبر 988450
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
والورده

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر حضور نیمار در این تیم جواب جالبی داد.

به گزارش مشرق، والورده سرمربی تیم فوتبال بارسلونا نشست خبری خود را با یک پیام احساسی خطاب به لوئیز انریکه، سرمربی پیشین بارسلونا که به تازگی دختر ۹ ساله اش را به دلیل بیماری سرطان از دست داده آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

توافق بارسلونا و پاریسن ژرمن بر سر نیمار

والورده گفت: پیدا کردن کلماتی که بتواند کسانی که چنین اتفاق دردناکی برایشان پیش آمده را تسلی دهد کار سختی است، اما من می‌خواهم عشق و حمایت تمام اعضای باشگاه را به انریکه و خانواده اش اعلام کنم، زیرا اتفاقی که برای دختر انریکه پیش آمد مربوط به خانواده بزرگ بارسلونا می‌شود.

بعد از صحبت‌های انریکه، سوالات خبرنگاران شروع شد.

آیا خبر جدیدی از نیمار دارید؟

  • منتظر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی هستم. آن موقع همه ما می‌توانیم کمی استراحت کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی افتاده است. درباره نیمار چیزی برای گفتن ندارم. او بازیکن تیم دیگری است و ما باید به رقبایمان احترام بگذاریم و ببینیم چه چیزی پیش می‌آید.
وضعیت  مسی چگونه است؟
  • او روند طبیعی ریکاوری خودش را پشت سر می‌گذارد و امیدواریم به بازی با والنسیا برسد.

 عملکرد دمبله شما را ناامید کرده است؟

  • در حال حاضر او مصدوم است و باید ببینیم در آینده شرایطش چطور خواهد بود. فعلا نظری درباره او ندارم.

راکیتیچ در بارسلونا می‌ ماند؟

  • راکیتیچ بازیکن فوق العاده‌ای است که بازی‌های زیادی برای ما انجام داده است. هیچ صحبتی درباره رفتن او از بارسلونا مطرح نیست. راکیتیچ نتوانست برابر رئال بتیس بازی کند همانطور که سرجیو بوسکتس هم شرایط بازی برابر اتلتیک بیلبائو را نداشت.

گروه سختی در لیگ قهرمانان دارید و باید با تیم‌ های قدرتمند اینتر میلان و دورتموند بازی کنید.

  • مانند سال‌های گذشته، امسال هم قرعه سختی به ما خورد. مسابقات دشواری پیش روی ما قرار دارد، اما می‌خواهیم به عنوان تیم اول از گروهمان صعود کنیم.
در پایان این نشست خبری دوباره صحبت از انتقال نیمار به بارسلونا به میان آمد و هنگامی که یک خبرنگار از والورده خواست میزان خستگی خود از ماجرای ادامه دار بازگشت نیمار به نیوکمپ را با اعلامی عددی میان صفر تا ۱۰ بیان کند، سرمربی بارسلونا گفت: "۹.۵"
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس