کد خبر 969999
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
محمد نادری

بدون شک محمد نادری پدیده فصل گذشته پرسپولیس بود. مدافع جوانی که در نیم‌فصل دوم و با اتمام محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات به صورت قرضی از باشگاه کورتریک بلژیک به جمع سرخپوشان پیوست.

به گزارش مشرق، عملکرد نادری در این مدت به قدری خوب بود که برانکو چند هفته قبل از پایان فصل به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت هر طور شده قرارداد نادری را قطعی کنند. اما با پایان فصل مسئولان باشگاه کورتریک در تماسی که با نادری داشتند به او اعلام کردند باید هر چه زودتر در تمرینات شرکت کند.

بیشتر بخوانید:

تیم شهر برانکو خواهان جذب مدافع پرسپولیس شد

مدیران باشگاه پرسپولیس صبح دوشنبه برای دومین بار به باشگاه کورتریک نامه زده و پیشنهاد رسمی خود را برای جذب دائمی نادری اعلام کردند. پرسپولیسی‌ها به طرف بلژیکی اعلام کردند مبلغی بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار دلار می‌توانند برای رضایتنامه نادری پرداخت کنند، ولی باشگاه بلژیکی به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده تنها در صورتی رضایتنامه نادری را می‌دهد که ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار دلار پول دریافت کند.

از همین رو ماندن محمد در پرسپولیس کمی سخت به نظر می‌رسد مگر اینکه خود نادری بتواند بلژیکی‌ها را مجاب به تخفیف دادن کند یا باشگاه پرسپولیس مبلغ پیشنهادی خود را بالا ببرد. حالا باید دید پدیده فصل گذشته پرسپولیس فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد؟

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس