مرگ یک اسیر زن صهیونیست دیگر در نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک اسیر زن صهیونیست دیگر در نوار غزه کشته شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه رویا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اسیر زن «عنبار هایمان» نام دارد و خبر مرگ او به خانواده‌اش اعلام شده است.

مرگ یک اسیر زن صهیونیست دیگر در نوار غزه

این خبر پس از آن منتشر شد که به‌دنبال انتشار پیام اخیر ابوعبیده سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام مبنی بر بازی کردن رژیم صهیونیستی با جان اسرایش، خانواده‌های اسرای صهیونیست بار دیگر در تل‌آویو تظاهرات کردند.

رسانه های فلسطینی در این باره گزارش دادند، خانواده‌های اسرای صهیونیست، در این تظاهرات ساعتی را نصب کرده‌اند که در آن روزها، ساعات، دقایق و ثانیه‌ها از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را نشان می‌دهد. آنها در این تجمع خواستار توافق با مقاومت برای اسرای صهیونیست شدند.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش دادند که خانواده های اسرای اسرائیلی در غزه، کابینه رژیم صهیونیستی را تهدید کردند در صورتی که به توافقی برای تبادل اسرا دست نیابد، تحصنشان را به مقابل وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو منتقل خواهند کرد.

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس شنبه شب تأکید کرد دشمن (صهیونیستی) همچنان با جان نیروهایش که نزد مقاومت در اسارت هستند بازی می‌کند و به احساسات خانواده‌هایشان اهمیتی نمی‌دهد.

ابوعبیده افزود: رژیم صهیونیستی روز گذشته سه تن از اسرایش را به هلاکت رساند و هلاکت آنها را بر آزادی‌شان از اسارت ترجیح داد.

سخنگوی القسام خاطرنشان کرد: این همان رفتار مجرمانه آشکاری است که تل آویو در تعامل با اسرایش تاکنون انجام داده و همچنان انجام می‌دهد و هدف این رژیم از این اقدام، تلاش مذبوحانه‌ای برای رهایی از فشار این قضیه و پیامدهایی است که به خوبی از آنها اطلاع دارد.

رسانه‌ها جمعه شب اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی ۳ اسیر خود را در غزه به قتل رسانده است. خبرگزاری سما در این باره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد، نظامیان صهیونیست ۳ تن از اسرای خود در غزه را در منطقه شجاعیه به اشتباه به‌قتل رساندند.

براساس این گزارش، یوتام حاییم و سامر طلالقه به همراه اسیر سوم که خانواده این اسیر که نخواست نامش اعلام شود، به اشتباه توسط نظامیان صهیونیست کشته شدند.

پیش از این نیز گزارش‌هایی درباره هلاکت و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست در نتیجه آتش خودی منتشر شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    6 5
    به درک که سقط شد
    • محسن ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      0 0
      راجب به چای دبشم نظر بده اخوی . در ضمن نظرت راجب به 18 هزار فلستینی که به خاطر حماس کشته شدن چیه اخوی.
    • ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      2 7
      تو هم سقط میشی عجله نکن
    • ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      4 3
      یکی ازمرگ انسان بی گناه فلسطینی خوشحالی میشه دیگری از مرگ اوکراینی ودیگری از مرگ اسرائیلی. آیا در دین ما گفته شده انسان ها ی بی گناه باید کشته شوند.
    • ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      1 0
      اولا سقط شدن فقط مال یانکی‌ها، صهیونیست‌ها و مزدورهای آنهاست، دومأ تو اسرائیل شخص غیر نظامی نداریم، همشون ارتشی هستن، پس بله، سقط شد!!!
    • ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      2 0
      ۰۶:۵۹ اگه تفاوت حق و باطل/ خیر وشر / مومن و کافر/ نور و ظلمت را بدانی مسئله برایت حل می شود خداوند در قرآن کریم معیارهای هر کدام را مشخص کرده و با افراد مثال آورده ، انتخاب با خود ماست که کدام راه را طی کنیم ما مکلف به وظیفه ایم نتیجه را خداوند رقم می زنه ، اینکه افراددانسته یا ندانسته دست به عملی می زنن بیگناهی و گناهکاری آنها را مشخص می کنه
  • ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    اسراییل کودک کش۱۶هزارکودک وزن وسالمندو...شهیدوغزه راباخاک یکسان کرده است سران حماس ازجمله اسماعییل هنیه وخالدمشعل وحزب الله سیدحسن نصرالله بایستی همانندشهیدصیادوشهیدباکری خودشخصادرصحنه نبردحاضرودرصددانتقام خون شهدادرآیندبعدازجنگ شعاروخوداثباتی وسخنرانی قابل قبول نیست این گوی این میدان کودکان غزه خون هرمسلمانی رابجوش میاورندچراکشورهای اسلامی که شعارمیدادندبه دادمسلمانان غزه نمی شتابنداسراییل مثل گرگ درنده شده است خدانابودش کندانشاالله
  • ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    1 0
    خودکشی نظامی به روش نتانیاهو و گالانت . وقتی خودشان ، نیروهایشان را به قتل می رسانند یعنی سربازانشان از خود هیچ ارزشی ندارند
  • ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    5 1
    حالا چرااین خانواده نخواستن اسم این صهیونیست مشخص بشه اسارت براشون ننگه یا بچه ی شخص خاصی بوده بعدش چطوراین آدما بخودشون اجازه میدن برای همچین رژیمی بجنگن درحالیکه مرگ وزندگی اونها براشون کمترین اهمیت روداره
  • ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    اگر یک گروه بیاد خانه ی تو را تصاحب کنه و خانواده ی تو را آواره و به کشتن بده و بعد خانه ی تو را بده به یک نفر دیگه که از یک جای دیگه اومده و اون نفر هم بدونه که این خانه قبلا صاحب داشته و بدونه چه بلایی بر سر اونها اومده و حالا خانه را به او دادند و او با خیال راحت داخلش زندگی کنه و سرنوشت خانواده ی تو براش اهمیتی نداشته باشه به نظرت او هم شریک ماجرا نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس