آتش‌زدن چادرهای تجمع اعتراضی خانواده‌های اسرای صهیونیست

چادرهای خانواده‌های اسرای صهیونیست که در محل وزارت دارایی رژیم اسراییل تجمع کرده‌ بودند به آتش کشیده‌ شد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی از بازداشت یک صهیونیست به خاطر آتش زدن چادرهای محل اقامت خانواده های اسرای صهیونیست، نزدیک وزارت دارائی خبر داد.

پلیس رژیم اسراییل این صهیونیست را که از ساکنان جنوب سرزمین های اشغالی است، بازداشت کرد و تحقیقات در رابطه با این موضوع ادامه دارد.

بر اساس گزارش پلیس، چادرهای خانواده های اسرای صهیونیست که در نزدیک وزارت دارایی برپا شده، دچار حریق شد اما بلافاصله آتش کنترل شد و به کسی آسیبی نرسید.

خانواده‌های اسرای صهیونیستی، پنجشنبه شب در تل آویو تظاهرات کردند و خواستار اعمال فشار بر کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن اسرا شدند.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نیز در گزارشی درباره وضعیت اسرای صهیونیست نوشته بود: اسرای آزاد شده بیشتر از آنکه از حماس انتقادی داشته باشند، از سیاست‌های کابینه نتانیاهو شکایت دارند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام به تازگی ویدئویی از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد که بعد از کشته شدن زن و دو کودکش در بمباران رژیم صهیونیستی علیه غزه، پیامی را خطاب به نتانیاهو قرائت می‌کند.

وی خطاب به نتانیاهو گفت: «تو بمباران کردی و زن و دو کودکم را کشتی، آن‌ها مهم‌ترین دارایی زندگی‌ام بودند، جسد آنها را به اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) برگردان تا در آنجا دفن شوند.»

مقامات رژیم صهیونیستی درباره چگونگی مدیریت جنگ غزه با یکدیگر اختلافات جدی دارند.

در حالی که خانواده های اسرای صهیونیست خواهان آتش بس و توقف جنگ به منظور آزادی اسرا هستند، شورای جنگ این رژیم با این درخواست مخالفت کرده است.

بسیاری از مقامات کنونی و سابق رژیم صهیونیستی خواستار اعمال فشار بر خانواده های اسرا شده بودند تا مانع گسترش تجمعات و تظاهرات اعتراضی در سرزمین های اشغالی شوند.

اکنون، رژیم صهیونیستی بیشتر از آنکه از طرف نهادهای بین المللی یا جامعه جهانی تحت فشار باشد، از طرف اسرائیلی هایی که در نتیجه جنگ آواره شده‌اند یا اعضای خانواده‌هایشان در اسارت هستند، تحت فشار است.

«جاناتان پولارد» جاسوس سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا یکی از افرادی بود که خانواده های اسرای صهیونیست را مقصر شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه اعلام کرده بود.

وی که به مدت سه دهه در آمریکا به خاطر جاسوسی برای رژیم صهیونیستی زندانی بود، در گفت‌وگو با رسانه های این رژیم، با عصبانیت گفت: برای خفه کردن صدای اعتراض خانواده های اسرای اسرائیلی، باید آنها را زندانی می کردیم!

این جاسوس سابق افزود: من از ابتدای (طوفان الاقصی) تردیدی نداشتم که تصاویر اسرای صهیونیست، به منزله یک سلاح علیه نیروهای خودی است.

پولارد خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ادامه داد: باید از ابتدا به خانواده های اسرا می گفتید که یا خفه شوید یا خفه تان می کنیم!

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس