جنجال در دیدار خانواده‌های اسرای صهیونیست و نتانیاهو

منابع رسانه‌ای صهیونیستی از شکل گیری جنجال در دیدار نمایندگان خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه با اعضای کابینه جنگ رژیم اشغالگر به ریاست نخست‌وزیر این رژیم پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد: لحن صحبت‌ها در جریان نشست اعضای خانواده‌های ربوده شده‌ها (اسرای صهیونیست) و کابینه جنگ به ریاست نتانیاهو تند شد و دشنام‌هایی میان حاضران رد و بدل شد.

برپایه این گزارش، یکی از حاضران در نشست با فریاد خطاب به نتانیاهو و اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ببینید اطرافتان چه رخ می‌دهد؛ حماس به خواسته‌اش رسیده است و شما مردم را از هم دور کرده‌اید.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد: نتانیاهو در این جلسه به خانواده های اسرا اعلام کرد که در شرایط فعلی قادر به آزاد کردن همه آنها نیست.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که نمایندگان خانواده‌های اسرای صهیونیست از نشست با نتانیاهو خارج شدند و این دیدار را ناتمام گذاشتند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» دوشنبه در این باره نوشته بود: اسرای صهیونیست که اخیرا آزاد شده اند، خواستار دیدار فوری با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسراییل بوده و تاکید کردند که با شروع دوباره جنگ، زندگی اسرا در معرض خطر قرار گرفته است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از یدیعوت آحارانوت، اسرای صهیونیست که اخیرا توسط جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) آزاد شدند، خواستار دیدار فوری با نتانیاهو هستند.

آن‌ها تاکید کردند که با آغاز دوباره بمباران غزه توسط ارتش صهیونیستی، اسرای صهیونیست در غزه با خطر بزرگی مواجه هستند.

به نوشته این رسانه صهیونیستی، اسرای آزاد شده و خانواده‌های اسرای صهیونیست خواستار دیدار با اعضای شورای جنگ صهیونیستی و در راس آن‌ها نتانیاهو هستند و تاکید می کنند که «زندگی اسرای صهیونیست به طور آشکار در خطر است».

خانواده‌های اسرای صهیونیست در بیانیه‌ای تاکید کردند که بعد از پایان آتش بس و با شروع دوباره جنگ، خطر فوری زندگی اسرا را تهدید می‌کند و اکنون هیچ شک و تردیدی در این مساله وجود ندارد.

در بخشی از این بیانیه آمده که هر روز ممکن است روز آخر اسرا باشد، آن‌ها نباید در آنجا بمانند، ما نگران سرنوشت همه این اسرا هستیم.

گردان‌های شهید عزالدین القسام اخیرا ویدیویی از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد که بعد از کشته شدن زن و دو کودکش در بمباران رژیم صهیونیستی علیه غزه، پیامی را خطاب به نتانیاهو قرائت می‌کند.

وی با اشک و زاری خطاب به نتانیاهو گفت که «تو بمباران کردی و زن و دو کودکم را کشتی، آن‌ها مهم ترین چیز در زندگی‌ام بودند، جسد آنها را به اسرائیل(سرزمین‌های اشغالی) برگردان تا در آنجا دفن شوند.»

اخیرا مقاومت فلسطین اعلام کرد که تعدادی از اسرای صهیونیست در جریان حملات رژیم صهیونیستی کشته شدند.

رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ۶ اسیر صهیونیست در غزه کشته شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    1 0
    رژیم جعلی و موقت صهیونیستی از درون پوسیده ست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس