گریه ریاض منصور هنگام روایت مرگ دختری ۱۲ ساله در غزه+فیلم

روایت زندگی و مرگ دختری ۱۲ ساله در غزه ریاض منصور، نماینده تشکیلات خودگردان فلسطینی در سازمان ملل را به گریه انداخت.

به گزارش مشرق، «ریاض منصور»، نماینده تشکیلات خودگردان فلسطینی در سازمان ملل هنگام روایت مرگ دختری ۱۲ ساله به نام «دنیا» در غزه به گریه افتاد.

منصور با بیان اینکه این دختر پدر، مادر، خواهر و برادرش را در یکی از حملات اسرائیل از دست داده بود، اضافه کرد: «او گفت که هرگز عزیزانش را فراموش نخواهدکرد و باید به زندگی‌اش ادامه بدهد و پزشک شود تا همان‌طور که پزشک‌ها به او کمک کردند او به کودکان کمک کند.»

به گفته ریاض منصور، دنیا نتوانست زنده بماند تا پزشک شود چرا که چند روز پیش در یکی از حملات اسرائیل کشته شد.

ریاض منصور این اظهارات را در جریان جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای رأی‌گیری درباره قطعنامه‌ای در خصوص غزه مطرح کرد.

این قطعنامه که خواستار افزایش کمک‌رسانی به غزه است با ۱۳ رأی مثبت و ۲ رأی ممتنع از سوی آمریکا و روسیه به تصویب شورای امنیت رسید.

با وجود این، قطعنامه مذکور فاقد بندی برای برقراری آتش‌بس در غزه است. شبکه سی‌جی‌تی‌ان چین لحظاتی قبل از تصویب این قطعنامه گزارش داد آمریکا درخواست روسیه برای گنجانده شدن بندی برای «توقف فوری و پایدار خصومت‌ها» در متن قطعنامه شورای امنیت را وتو کرده است.

روسیه اقدام آمریکا را در راستای تلاش این کشور برای تضمین کشتار مردم فلسطین توسط اسرائیل توصیف کرد. واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: «واشنگتن در حال انجام بازی نابکارانه‌ای برای گنجاندن مجوز کشتار غیرنظامی‌های فلسطینی توسط اسرائیل است.»

تصویب قطعنامه جدید در حالی صورت گرفت که طی روزهای گذشته رأی‌گیری بر سر آن چهار بار به تعویق افتاده بود. سرانجام نماینده آمریکا روز جمعه اعلام کرد آماده رأی‌ دادن به متن اصلاح‌شده جدید است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    3 1
    اشک تمساح! آیا هنوز مبارزان حماس و حهاد در زندانهای تشکیلات خودگردان( سعود و صهیون گردان) اسیر هستند! ریاض منصور با کمکهای دریافتی امریکا و تسلیحات اهدایی صهیونیستها به تشکیلات محمود عباس برای سرکوب قیام مردم فلسطین خود از عوامل جنایات اخیر است.
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      1 2
      دوست عزیز! چه ربطی دارد؟ بحث غزه است نه کرانه باختری رود اردن... بعد اینها مال گذشته است و الان همه ملت فلسطین یک صدا پشت غزه ایستاده اند. کمی واقع بین باشید.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    4 0
    هر چه زودتر دنیا باید از شر این خوک های صهیونیست کثیف خلاص بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس