کد خبر 955645
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
کلوپ

سرمربی لیورپول، از شکست تیمش مقابل بارسلونا می‌گوید و معتقد است شاگردانش نمی‌توانسته اند بهتر از این بازی کنند و از عملکرد آن‌ها کاملاً رضایت دارد.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از شکست سنگین تیمش در دیدار رفت از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ، در گفتگو با BT Sport گفت: فوتبال همین است، همین یعنی گل زدن، آن‌ها سه گل زدند و ما گلی نزدیم. عملکردمان بسیار خوب بود و همه بچه‌ها یک بازی فوق العاده ارائه دادند، اما مقابل بارسلونا، همین تعداد موقعیت هم برای گلزنی آن‌ها کافی است. از عملکرد تیم بسیار راضی ام، اما از نتیجه نه. باید بپذیریم فوتبال همین است، شکست سنگینی است، اما باید آن را بپذیریم.

بیشتر بخوانید:

رکوردزنی هواداران بارسا در نیوکمپ

 

کلوپ ادامه داد: بهتر است این نتیجه را فراموش کنیم و به دیدار مقابل نیوکاسل فکر کنیم و بتونیم آنجا چیز تازه ای یاد بگیریم. بارسلونا نشان داد که تجربه اش از ما بیشتر است. ۳-۰ نتیجه‌ای نیست که بتوانیم راحت آن را بپذیریم، اما بهتر است حالا به فکر ریکاوری باشیم، یک دیدار باقی مانده و ما هم هواداران خود را خواهیم داشت.

سرمربی لیورپول، افزود: اینکه توانستیم برای آن‌ها دردسر ساز شویم، فوق العاده تماشایی بود، ما خیلی خوب نیمه دوم را کنترل کردیم. روی گل اول، از نظر دفاعی بد بودیم، اما نتیجه ۱-۰ چندان مشکل بزرگی نبود. واقعاً نمیدانم آیا مقدور بود که نیمه دوم بهتر از این باشیم؟ آن‌ها یک موقعیت خوب گیر آوردند، توپ به تیر دروازه برخورد کرد و مسی راحت ترین کار ممکن را انجام داد. گل سوم هم ضربه‌ای تماشایی بود، ضربه‌ای واقعاً مهار نشدنی.

دیدار برگشت دو تیم، سه شنبه هفته آینده در آنفیلد برگزار خواهد شد.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس