کد خبر 954490
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
سوارز

تصویر کوچک‌ترین فرزند لوئیس سوارز که دیشب بعد از قهرمانی بارسا در لالیگا در حال گاز گرفتن شانه پدرش منتشر شده بار دیگر خاطره‌ی ماجرای عجیب سوارز و کیه‌لینی را زنده کرده است.

به گزارش مشرق، لائوتارو سوارز، کوچک‌ترین پسر لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا به احتمال زیاد وقتی بزرگ شود می‌خواهد مثل پدرش فوتبالیست شود اما به نظر می‌رسد لائوتارو از هم اکنون بعضی از عادت‌های بدش پدرش را به ارث برده است، عادتهایی مثل گاز گرفتن بازیکنان حریف.

بیشتر بخوانید:

پردرآمدترین بازیکنان جهان

دیشب بعد از پیروزی بارسلونا بر لوانته و قهرمانی تیم کاتالان در لالیگا، در حالیکه بازیکنان بارسلونا در حال جشن گرفتن قهرمانی‌شان بودند، عکسی از لوئیس سوارز و فرزند شش ماهه‌اش منتشر شد که به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در این تصویر، لاوتارو در حال گاز گرفتن شانه پدرش دیده می‌شود و مشخص است که چنین صحنه‌ای بی‌تردید ذهن بیننده را به ماجرای عجیب لوئیس سوارز و جیورجیو کیه‌لینی معطوف می‌کند.

سوارز پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ هم سابقه گاز گرفتن رقبایش را داشت و حتی به خاطر این کار محروم شده بود ولی مشهورترین صحنه گاز گرفتن او در این جام جهانی اتفاق افتاد. در جریان دیدار اروگوئه و ایتالیا، سوارز شانه جیورجیو کیه‌لینی را گاز گرفت و این حرکت او در جریان بازی توسط داورها دیده نشده و با جریمه مواجه نشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس