تلفات نظامیان صهیونیست از ابتدای عملیات زمینی به 35 کشته رسید

ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که تلفات نظامیان این رژیم از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه به ۳۵ کشته رسیده است.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه خبر داد که تلفات نظامیان این رژیم از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه به ۳۵ کشته رسیده است.

گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- خبر داد که موفق شده است شش تانک متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی را منهدم کند.

نیروهای القسام خبر دادند که هم اکنون در شمال غرب شهر غزه، به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر هستند. این تانکها نیز با راکت‌های ضد زره یاسین-۱۰۵ منهدم شده است.

گردانهای القسام بامداد روز گذشته (یکشنبه)، در سی‌امین روز نبرد طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو خودروی زرهی و نظامی صهیونیست‌ها را که به منطقه «الفراحین» در شرق خان‌یونس نفوذ کرده‌ بودند، را با راکت‌های ضد زره «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده است.

کتائب القسام از زمان آغاز حمله زمینی صهیونیست‌ها به نوار غزه، بارها اعلام کرده که با کمک راکت‌های یاسین ۱۰۵، موفق شده شماری از خودروهای نظامی ارتش اشغالگر را در حال نفوذ به نوار غزه منهدم کند.

این راکت دارای دو سر جنگی است و به دست گردان‌های قسام طراحی و ساخته شده است که توان تخریب بالایی دارد و با آر.پ.‌جی شلیک می‌شود و خودروهای زرهی را منهدم می‌کند، دارای کلاهکی دوگانه است که یکی سپر بیرونی را سوراخ کرده و دومی با نفوذ به داخل بدنه موجب نابودی زره‌پوش یا تانک می‌شود. برد موثر آن تا ۱۰۰ متر است اما حداکثر برد آن تا ۱۵۰ متر است اعلام شده است و می‌تواند تا ۶۰ سانتی‌متر به زره فولادی نفوذ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 2
    احتمالا یه صفرش رو برداشتن این سگ های منحوس
  • ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 1
    هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید امام خمینی ره # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...
  • ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    ۳۵ نفر در مقابل ۱۲۰۰۰ نفر ! شرم بر شما که هنوز دم از پیروزی میزنید !
  • ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    تاریخ تمام خیانت ها وترسها وغرب زدگی های دولتمردان وبی تفاوتی بعصی دولتهای مسلمان ومنطقه وبعصی اعراب واشخاص را نسبت به قتل وعام مردم بیگناه غزه قضاوت خواهد کرد وروسیاهی برای زغالها خواهد ماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس