کد خبر 907672
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
امامی فر

مربی تیم سپیدرود رشت گفت: امروز اولین پیروزی خود را کسب کردیم و این درحالی است که می‌توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم.

به گزارش مشرق، علیرضا امامی‌فر مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از کسب اولین برد تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالیم که طلسم شکسته شد و اولین سه امتیاز را کسب کردیم. این مهم فقط با حمایت همه جانبه هواداران میسر می‌شد. شرایط را به گونه‌ای در بازی پیش بردیم که انتظارش را داشتیم و کاری کردیم تا پارس‌جنوبی‌جم به بازی بلند روی بیاورد. پنالتی هم جزوی از بازی است. ضمن این‌که می‌توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم اما روز خوب رحمان احمدی، دروازه‌بان حریف بود که توپ نزهتی، غلامی و مهدوی را گرفت. در بیست دقیقه آخر نیمه دوم، تیم‌مان شرایط روانی خوبی نداشت چون می‌خواست سه امتیاز را بگیرد و عقب نشست. به دنبال این هستیم بازی‌های بعدی را هم پیروز شویم.

او افزود: باید روی گلزنی تمرین کنیم. از روزی که آمدیم برای خودمان حداقل و حداکثر امتیازی را در نظر گرفتیم و هنوز با آن فاصله داریم. اگر در نیم فصل نیاز به تغییر باشد، انجامش می‌دهیم. امروز بازیکنان با تمام وجودشان کار کردند و شاید نیازی به بازیکن جدید نباشد. باید به یک ثبات برسیم و خارج از خانه هم نتیجه بگیریم.

مربی تیم سپیدرود رشت همچنین خاطرنشان کرد:‌ کادرفنی تیم فقط من نیستم بقیه اعضا نیز در کنار ما به عنوان یک تیم کمک می‌کنند. باید آمادگی جسمانی و روانی بازیکنان را در نظر بگیریم و ببینیم چقدر تاکتیک‌پذیرند. روز به روز پیشرفت را در تک تک بازیکنان می‌بینم. با این حال این سه امتیاز از نان شب برای ما واجب‌تر بود.

امامی‌فر در پایان درباره تنشی که بین علی کریمی و تارتار ایجاد شده بود، توضیح داد: تصمیم‌های داور شجاعانه بود. و با چنین تنش‌هایی باید منتظر برخی صحنه‌ها بود. با این حال هر دو سرمربی احترام یکدیگر را حفظ کردند و چیز خاصی نبود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس