.

گردان‌های شهید عزالدین القسام اعلام کرد بر اثر بمباران غزه توسط جنگنده‌های رژیم اسرائیل، ۲ اسیر این رژیم نزد مقاومت فلسطین کشته شدند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس، نام این ۲ اسیر اسرائیلی را «یوسی شرعابی» و «تایس فریسکی» اعلام کرد.

این در حالی است که ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام یکشنبه شب در پیامی تصویری گفت که طی هفته‌های اخیر بسیاری از اسرا به دلیل حملات و بمباران رژیم صهیونیستی کشته شدند.

ابوعبیده همچنین، اظهار داشت: دشمن در تحقق اهدافش و آزادی اسرای خود از غزه ناکام مانده است و بسیاری از اسرای دشمن طی هفته‌های اخیر سرنوشتی نامشخص پیدا کردند. بیشتر این اسرا کشته شده‌اند و مسوولیت این موضوع هم کاملا متوجه رژیم صهیونیستی است.

مقاومت فلسطین اعلام کرده که تا توقف کامل جنگ در غزه، هرگز حاضر نخواهد شد که برای آزادی اسیران صهیونیست با این رژیم وارد مذاکره شود.

مقاومت فلسطین همچنین تأکید کرده است که سران رژیم صهیونیستی بدون آزادی اسیران فلسطینی، هرگز قادر نخواهد بود که به اسیران خود دست یابد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس