افشاگری مادر اسیر صهیونیست درباره نحوه کشته شدن پسرش به دست ارتش اسرائیل

حدود یک ماه پس از کشته شدن «رون شرمن» نظامی اسیر صهیونیست در غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی، مادر وی امروز (پنج‌شنبه) جزئیات تازه‌ای از نحوه کشته شدن پسرش را فاش کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری سما، «معیان شرمن» مادر «رون شرمن» در این باره گفت که ارتش رژیم صهیونیستی پسرش را کشته است نه جنبش حماس.

وی فاش کرد که پسرش در نتیجه تزریق گاز توسط ارتش رژیم صهیونیستی به داخل تونل محل نگهداری وی کشته شده است.

چندی پیش گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس تصاویر سه اسیر صهیونیست به نام‌های «ایلیا تولیدانو»، «نیک بیزر» و «رون شرمن» را منتشر کرد که در حملات ارتش صهیونیستی به غزه به هلاکت رسیدند.

در پیام گردان‌های القسام در این باره آمده است: با وجود پافشاری ما بر حفظ جان و زندگی اسرا، نتانیاهو همچنان بر قتل و کشتن آن‌ها اصرار دارد.

این در حالی است که خانواده‌های اسرای صهیونیست بر بی توجهی سران تل آویو به وضعیت اسرای خود در غزه تاکید دارند.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود از ۱۵ مهرماه اقدام به بمباران شدید نوار غزه و سپس لشکرکشی به غزه کرده، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه و حمل همه جانبه به آن را از سرگرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    1 0
    وی فاش کرد که پسرش در نتیجه تزریق گاز توسط ارتش رژیم صهیونیستی به داخل تونل محل نگهداری وی کشته شده است.// روح هیتلر در کالبد صهیونیست های کودک کش دمیده شده. هیتلر هم به محض دیدن صورت حساب اداره گاز خودکشی کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس