حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

منابع محلی بامداد سه‌شنبه از حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به حومه شهرک‌های «یاطر» و «الصالحانی»، و همچنین نزدیکی شهرک «برعشیت» در جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش مشرق، شبکه «الجزیره» بامداد سه‌شنبه گزارش داد که ارتش رژیم موقت صهیونیستی در حال هدف قرار دادن مواضعی در جنوب لبنان و نزدیک مرز فلسطین اشغالی است.

طبق این گزارش، جنگنده‌های اشغالگران به حومه شهرک‌های «یاطر» و «الصالحانی»، و همچنین نزدیکی شهرک «برعشیت» در جنوب لبنان حمله کرده‌اند.

حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

همزمان، جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز تصاویری از حملات به پایگاه‌های ارتش رژیم تروریست صهیونیستی در نزدیکی مرزهای این کشور را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن، تعدادی از مواضع ارتش رژیم موقت صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

پیش از این نیز سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان گفت که مقاومت برای باقی ماندن در میدان (نبرد) هر زمان که وظیفه ایجاب کند، آمادگی دارد.

چند روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی، نیروهای حزب الله حملات راکتی و توپخانه‌ای خود را به شهرها و شهرکهای اسرائیلی آغاز کردند. این حملات در حال حاضر، در حال گسترش است و حزب الله از موشکهای با بُرد بالاتر استفاده می‌کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس