مراسم تشییع پیکر شهیدان «سید بهمن حسینی» و «علیرضا عبیری» از جان بر کفان نیروی پدافند هوایی ارتش عصر امروز سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ در شهرک شهید بهشتی تهران برگزار شد.
مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیستهای جنایتکار و اذناب و حامیان ناپاکشان ، به حول و قوه الهی خون همه شهدای ایران اسلامی گریبانشان را خواهد گرفت . ان شاء الله
ارتش و سپاه نداره همه نیروهای مسلح ما عزیز هستند و برایمان مقدس . مرگ بر خائن تفرقه افکن مزدور اجنبی که تفرقه می اندازه وطن فروش تویی دقیقا تو که انسجام ملی و وحدت را به حاشیه می بری
مجموع حقوق دریافتی یک پادگان از بالاترین تا پایین ترین رده در یکسال به اندازه رقم قرارداد یک فوتبالیست بیسواد نمیشود ....تا این وضعیت هست باید منتظر بدترازاینها هم باشیم...چرا از غرب و فرهنگ منحط آن پیروی میکنیم...چرا باید جهادگران و از جان گذشتگانمان پایین ترین منفعت از حکومتی را ببرند که تمام جانشان را فدایش میکنند