دیپلمات فلسطینی: غزه اکنون جهنم روی زمین است

نماینده فلسطین در سازمان ملل بامداد سه‌شنبه طی سخنرانی در شورای امنیت گفت که هیچ جای امنیتی برای ساکنان نوار غزه وجود ندارد.

به گزارش مشرق، «ریاض منصور» نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل بامداد سه‌شنبه طی سخنرانی در جلسه شورای امنیت گفت که هیچ جای امنیتی برای ساکنان نوار غزه وجود ندارد.

منصور با بیان اینکه اکثر جمعیت غزه به دلیل حملات رژیم موقت صهیونیستی آواره شده‌اند، توضیح داد: «غزه اکنون جهنم روی زمین است».

وی با درخواست از شورای امنیت برای صدور قطعنامه‌ای جهت اعمال آتش‌بس در نوار غزه، اظهار داشت: «۳۵۰۰ کودک فلسطینی کشته شدند یعنی یک کودک فلسطینی در هر ۵ دقیقه. هزاران فلسطینی [مجروح] نیز در حال مرگ هستند».

این دیپلمات فلسطینی در ادامه پرسید: «آیا مردم فلسطین حق ندارند آزادانه زندگی کنند و از خود دفاع کنند؟ چرا برخی از اعضای شورای امنیت حق اسرائیل برای دفاع از خود را بدون اشاره به فلسطینی‌ها تایید می‌کنند؟»

اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد بامداد سه‌شنبه گردهم آمده تا به درخواست نمایندگی امارات عربی متحده، جلسه‌ای اضطراری درباره وضعیت بحرانی نوار غزه و تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به این منطقه برگزار کنند.

منابع فلسطینی بامداد سه‌شنبه گزارش دادند در پی ۲۳ روز حملات بی‌وقفه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۸۳۰۶ نفر به شهادت رسیده و ۲۱ هزار و ۴۸ تن نیز مجروح شدند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 0
    مگه قرار نبود مسلمانان جهاد گر جهنمی نشن؟
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    سم الله القاصم الجبارین :صهیونیزم جهانی با ساختن یک دفتر کار در فلسطین به نام اسراییل علاوه بر نسل کشی و اواره گی فلسطینیان ،سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن را در کل جهان بخصوص خاور میانه اجرا میکند .تمام جنگ های منطقه :ایران و عراق ،سوریه ،لبنان ،لیبی ،یمن و عربستان،روسیه واکراین ،افغانستان ،وتمام جنگ های دنیا با هدایت اطاق فکر لابی صهیونیست مستقر در امریکا و اروپا و دیگر جاهای امن دنیا با هدایت انگلیس ،طراحی و اجرا شده است .بیشک انها بنا بر اعتقادی که خودشان مطرح کرده اند :که اشرف انسان های دنیا هستند و بقیه انسانها چون چهار پایان بوده و باید در خدمت انها باشند کشتن تمام مردم دنیا را مجاز دانسته و بر همین اساس در نسل کشی هایی چون بمباران غزه وحشیانه عمل میکنند. انها بویی از انسانیت نبرده و برای هیچ کس جز خودشان ارزش قائل نیستند .لذا کشور های اسلامی و دیگر کشور های مستقل و ازاده دنیا باید دست بدست هم داده و شریان های سیاسی و نظامی و اقتصادی انها را در منطقه و کل جهان مورد حمله قرار داده و نابود کنند تا شر اختاپوس جهانی و توده سرطانی صهیونیزم از سر مردم دنیا کنده شود ..انشاءالله.
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    1 0
    ت۱ فلسطینی‌ها با اسرائیل صلح نکنن هیچ مشکلی حل نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس