موج جدید بازگشت فلسطینیان به منازل خود در شمال غزه

گروه جدیدی از فلسطینیان آواره شده در نتیجه جنگ در مسیر بازگشت به خانه‌هایشان در نوار غزه بر پایداری و عدم خروج از این باریکه تاکید کردند.

به گزارش مشرق، دوربین شبکه المیادین، امروز (شنبه) با حضور در اطراف روستای «خزاعه» در شرق «خان یونس» واقع در نوار غزه، آثار و پیامدهای تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و همچنین پایداری ساکنان نوار غزه در دومین روز آتش بس را زیر نظر گرفت.

در همین راستا، یک شهروند زن فلسطینی که به روستای خزاعة بازگشته، گفت: «ما حتی به ویرانه‌های منازل تخریب شده خود باز می‌گردیم، چادر نصب خواهیم کرد و در سرزمین خود ثابت قدم می‌مانیم.»

یک فلسطینی دیگر نیز تاکید کرد، به رغم تمامی تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه آن‌ها در سرزمین خود ثابت قدم هستند و سرزمین خود را ترک نخواهند کرد، در غزه باقی خواهند ماند و منازل خود را بازسازی خواهند کرد.

وی در پیامی خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که "ای نتانیاهو چشمانت را باز کن و ببین! "

دوربین المیادین همچنین محله «الشیخ زاید» در شمال غزه را تحت نظر قرار داد که هفته گذشته شاهد درگیری‌های خشونت‌بار میان نیروهای مقاومت فلسطین و سربازان رژیم صهیونیستی بود که خسارت‌های زیادی به بار آورد.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که با عقب‌نشینی نیروهای رژیم اشغالگر و آغاز آتش بس، فلسطینیان شروع به بازگشت به بیت حانون کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس