کد خبر 1009727
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

اگر دنبال خرید رول کاغذ حرارتی با قیمت های عمده و مناسب هستید ما مراکز مهم خرید رول کاغذ حرارتی را به شما معرفی میکنیم. اگر میخواهید خرید هوشمندانه ای داشته باشید و همچنین در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و از خرید خود راضی باشید  با ما در ادامه همراه شوید.

انواع رول کاغذ حرارتی

چندین نوع رول کاغذ حرارتی در بازار وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. ما ابتدا به بررسی هر کدام از این رول ها می پردازیم و برندهای معروف را به شما معرفی میکنیم.

1-  رول کاغذ حرارتی ۸ سانتی فیش پرینتر صندوق فروشگاهی

رول های فیش پرینتر صندوق فروشگاهی عمدتاً ۸ سانتی هستند که در بازار به رولهای ۸ سانتی معروف هستند. این رولها رنگ چاپ آبی و یا مشکی دارند. طبق بررسی های ما متراژ این رول ها در بازار از ۴۰ متر تا ۵۵ متر متغیر است.

2- رول کاغذ حرارتی ۵۷ میلیمتری

 رول های ترازوهای دیجیتالی و  یا دستگاه های کارتخوان ۵۷ میلیمتری هستند. این کاغذها نیز دارای رنگ چاپ مشکی و آبی هستند. متراژ این کاغذها از ۱۸ تا ۲۰ متر می باشد.

از دیگر انواع رول ها میتوان به رولهای دستگاه های پزشکی اشاره کرد که دارای عرض ۱۱ سانت می باشند.

برندهای معتبر در بازار

ما ابتدا کاغذهای چندین برند معروف را مورد ارزیابی قرار دادیم. پس از بررسی های دقیق مشخص گردید کاغذ رول های هانسول و کوهلر آلمان و همچنین کاغذ فونیکس بسته بندی چین از بهترین کیفیت برخوردار بودند. رولهای هانسول ، کوهلر و یا رول های فونیکس پیشنهاد ما به شما برای خرید است. زیرا رنگ چاپ آنها مشکی می باشد و همچنین با بسیاری از دستگاه های فیش پرینتر صندوق فروشگاهی سازگاری دارد. علاوه بر این خصوصیت که بسیار مهم است، رول این کاغذها پرزدهی ندارند. همین امر سبب طولانی شدن عمر دستگاه های فیش پرینتر و یا کارتخوان  می گردد و تعمیرات آنها را به تاخیر می اندازد. همچنین هزینه تعمیر و نگهداری این دستگاه ها که بیشترین هزینه را در صندوق های فروشگاهی رستوران ها و سوپر مارکتهای بزرگ به خود اختصاص می دهد را به حداقل می رساند. بنابراین شما از این لحاظ صرفه جویی قابل ملاحظه ای را در خرید خود انجام داده اید.

نکته : تعمیر این دستگاه ها جزو هزینه های پنهان می باشد که باید این نکته مهم را مد نظر داشته باشید.

فروشندگان در بازار تهران

 سپس ما به بررسی فروشندگان این کاغذها در بازار پرداختیم. بعد از بررسی های دقیق قیمتها و مقایسه آنها متوجه شدیم که کاغذ و مقوای طرفه ( papiere.ir) دارای رقابتی ترین قیمتها در مقایسه با سایر فروشندگان بود.

 

رول حرارتی کاغذ و مقوای طرفه یکی از مراکز خرید رول حرارتی بصورت عمده می باشد. این فروشگاه دارای بیشترین تنوع رول حرارتی می باشد. از کاغذهای حرارتی مخصوص فیش پرینتر صندوق فروشگاهی گرفته تا کاغذهای حرارتی مخصوص دستگاه های کارت خوان یا پوز و ترازوهای دیجیتالی در این فروشگاه یافت می شود. همچنین بهترین برندهای رول کاغذ حرارتی مانند هانسول و یا فونیکس را نیز در این فروشگاه می توانید پیدا کنید.

برای خرید می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کنید. آدرس سایت کاغذ و مقوای طرفه

www.papiere.ir

**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس