کد خبر 992641
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
image-20190915111213-1.jpeg

مسلما انتخاب یک موسسه برای تعیین سرنوشت یک داوطلب کنکور، بسیار حیاتی و مهم می باشد.

موسسه ونوس از بهترین موسسه های آمادگی برای کنکور می باشد. این مجموعه که با بهترین و با تجربه ترین اساتید به نام در آموزش های کنکور و تست زنی همکاری می‌نماید، نتایج بسیار فوق­العاده‌ای در آزمون‌های سراسری کنکور داشته است. موسسه ونوس به عنوان بهترین موسسه، کامل ترین  برنامه‌ریزی ها را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور ارایه می نماید. از سال 1390 که ونوس شروع به فعالیت کرد، گروه های دیگری نیز در این زمینه کار می نمودند ولی موسسه ونوس همگام و جلوتر از بقیه موسسسات حرکت نمود. علت این ماندگاری و استقبال دانش آموزان و داوطلبان آزمون دانشگاه ها از محصولات موسسه ونوس چیزی جز  کیفیت بالا و به روز بودن این محصولات نمی باشد.

از عوامل پیشرفت موسسه ونوس شیوه تدریس اساتید آن موسسه و پشتیبانی مسئولین ونوس می باشد. شرکت کنندگان آزمون کنکور دانشگاه ها که دانش آموزان و داوطلبان کنکور می باشند، همگی به دنبال کسب امتیاز بالاتر وآموزش های به روز هستند و این میسر نمی‌شود مگر با حضور و راهنمایی معلمین باتجربه ای که سال ها  در این زمینه مشغول فعالیت بوده اند . موسسه ونوس از افراد با تجربه دعوت به همکاری کرده است تا شرکت کنندگان در آزمون کنکور با کسب رتبه عالی موفق به قبولی شوند.

موسسه ونوس،  یکی از اندک موسساتی است که در بازار داغ کنکور و تبلیغات فراوان آن با آهستگی و پیوستگی به کار خود ادامه داده است و این علتی جز کیفیت محصولات و پشتیبانی منظم مسوولین ونوس ندارد. مسلما انتخاب یک موسسه برای تعیین سرنوشت یک داوطلب کنکور، بسیار حیاتی و مهم می باشد. برخی از  تبلیغات حاوی دروغ هایی است که از محصولات و یا پشتیبانی های رایگان برای شما می گوید در صورتی که هیچکدام از آنها صحت ندارد، ولی موسسه ونوس با  عملکرد خود نشان داده است که هیچ وعده پوچ و دروغینی به داوطلبان عزیز نداده است و محصولات بسیار با کیفیتی در اختیار دانش آموزان قرار داده است.

موسسه ونوس در کنار پکیج های آموزشی جزوه های مرتبط با آن را نیز به دست داوطلبان می رساند تا در کنار مشاهده فیلم ها و حل تمرین به برخی از نکات به صورت جزوه نیز دسترسی داشته باشند. پشتیبان برای هر درسی متفاوت می باشد و  هرگونه سوال و ابهامی موسسه رفع خواهد شد. محصولات ونوس دارای ویرایش های جدید می باشد و مطالب مفید تازه و یا تغییرات کتب درسی در آنها اعمال می گردد.

محصولات و پکیج های موسسه ونوس

موسسه ونوس، دارای محصولات کاملی برای شرکت کنندگان و داوطلبان کنکور دانشگاه می باشد. قیمت محصولات موسسه ونوس را می توانید مشاهده کنید از محصولات ونوس می توانیم به دی وی دی های تستی انواع رشته های ریاضی، تجربی، انسانی و هنر اشاره کنیم و از دی وی دی های تشریحی که برای رشته های ریاضی و تجربی آماده و طراحی شده است. یکی از ویژگی های بارز موسسه ونوس داشتن کتب آموزشی می باشد که توسط معلمان و برگزارکنندگان کلاس های کنکور تالیف گردیده است. یکی از مهمترین محصولات موسسه ونوس پکیج های آموزشی آن است. که در زیر به آن اشاره می شود:

  • دی وی دی زبان انگلیسی جامع کنکور دکتر شهاب اناری به همراه سه جزوه آموزشی
  • ۲۰ حلقه دی وی دی شامل فیلم آموزشی دکتر اناری تمام مباحث زبان دوره های دبیرستان را به صورت کامل به شما آموزش می دهد.
  • مجموعه جامع عربی ونوس که توسط دکتر آزاده تدریس گردیده است و با بیان روان مطالب، تست زنی درس عربی را برای شما بسیار آسان خواهد کرد.
  • پکیج زیست شناسی جامع ونوس که توسط دکتر آرامفر تدریس شده است.
  • فیزیک حرکت نوسانی که توسط مهندس یحیوی تدریس شده است.
  • محاسبات استاد بنی هاشمی که در مجموعه ونوس در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
  • فیزیک جامع ونوس که با مطالعه آن می توانید تست های فیزیک را با درصد بالایی بزنید.
  • پکیج صفر تا صد سال چهارم تجربی ونوس
  • پکیج صفر تا صد دوم تجربی موسسه ونوس
  • پکیج صفر تا صد سوم تجربی ونوس

مزایای موسسه ونوس چیست ؟

  1. از نظر آموزش دارای کیفیت خوب و مطلوبی می باشد .
  2. ونوس در هر پکیجی یک برنامه ریزی منظم و مشخصی همراه با ارائه روش های صحیح مطالعه برای دانش آموزان و داوطلبان در نظر می گیرد.
  3. پکیج های موسسه ونوس طوری طراحی شده که هر داوطلبی بر اساس زمانی که تا کنکور دارد، بتواند از آن استفاده نماید.
  4. محصولات ونوس بر اساس سطح علمی دانش آموز طبقه بندی می شود و هر شخصی با توجه به اندوخته هایش می تواند از آن استفاده نماید.
  5. موسسه ونوس مفتخر است که با پشتیبانی هر داوطلب و پیگیری منظم آن، در کنار داشتن پکیج مناسب،  شرط قبولی دانش آموز برای آزمون سراسری را فراهم نماید.
  6. اساتید به نام و موفقی در پکیج های ونوس تدریس نموده اند و سال های سال در زمینه کنکور و آزمون دانشگاه ها تلاش کرده اند.

افتخارات موسسه ونوس

  موسسه ونوس به عنوان یک موسسه آموزش از راه دور و فروش محصولات خود به صورت دی وی دی و کتاب و جزوه و پشتیبانی مستمر توانسته است در بین بسیاری از آموزشگاه هایی که به صورت حضوری کلاس برگزار می کنند در  رتبه بسیار بالایی قرار بگیرد. از افتخارات  ونوس می توان به برگزاری کلاس های ارتقا سطح آموزشی دبیران سال چهارم دبیرستان در تهران اشاره نمود.

موسسه ونوس توانسته است از میان تمام موسسات آموزشی کنکور به دلیل برگزاری همایش های جمع بندی آزمون سراسری،  دانش آموزان سال چهارم از طرف آموزش و پرورش تقدیر شود. موسسه ونوس توانسته است به دلیل کیفیت بالای آموزش موفق به برگزاری برنامه آموزشی زنده از صدا و سیما شود تا همه دانش آموزان و شرکت کنندگان در کنکور از آن بهره مند گردند.

موسسه ونوس دارای سایتی می باشد که تمام محصولات و کتاب های خود را برای فروش در اختیار شما قرار می دهد و در بخش مقالات‌ مشاوره‌ای بسیاری از سوالاتی که ذهن داوطلبان را به خود مشغول کرده است، پاسخ داده شده است. انتخاب پکیج و محصول و یا خرید کتاب را حتما بعد از گرفتن مشاوره از مسوولین ونوس انجام دهید تا آن محصولی که واقعا برای شما مفید باشد تهیه نمایید.

** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمدمهدی US ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
    12 0
    مشرق و تبلیغات؟
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    2 0
    موسسه ونوس خیلی خوبه عااااالییییهه من راضی راضضضییییم
  • آبیدر IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    موسسه ونوس کلاهبردار است
  • abedar IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    موسسه ونوس هستش تا جیبت رو خالی کنن دیگه بعدش کسی جوابگو نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس