کد خبر 958256
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
استقلال

داوران دیدار نفت آبادان و استقلال که شب گذشته گل شاگردان مجیدی را مردود اعلام کردند و البته با کلی انتقاد مواجه شدند امروز با اعضای تیم استقلال به تهران برگشتند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال شب گذشته با تساوی مقابل نفت آبادان رسماً شانس قهرمانی را از دست داد اما مسئولان و کادر فنی استقلال بعد از این مسابقه حسابی به تیم داوری تاخته و عملکرد محمدرضا اکبریان و تیم داوری اش را به باد انتقاد گرفتند.

انتقاد استقلالی‌ها از داوری به شکلی بود که فرهاد مجیدی به این مسابقه «بازی فوتبال کثیف» لقب داد و در مقابل نیز مسئولان کمیته داوران تصمیم تیم داوری را درست اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

منتظری: امیدوارم در شب سیاه فوتبال ایران شاهد چند استعفا باشیم

 

با این وجود اعضای تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امروز از آبادان به تهران سفر کردند که نکته جالب توجه حضور تیم داوری در پرواز استقلالی‌ها بود. محمدرضا اکبریان و تیم داوری‌اش و همچنین سعید فتاحی امروز با استقلالی‌ها از آبادان راهی تهران شدند. البته در این سفر استقلالی‌ها صحبت خاصی با اکبریان و تیم داوری‌اش انجام ندادند و به همان انتقادات رسانه‌ای بسنده کردند.

تیم فوتبال استقلال از فردا تمرینات خود را برای دیدار با سپیدرود رشت برگزار خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    6 8
    همه دست به دست هم دادند تا تیم دولتی پرسپولیس را قهرمان کنن.
  • موسوی IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    5 6
    روزی اینها و داوران دیگر در چند سال بعد بخاطر وجدان دردشان اعتراف می کنند مثل دو داور قبلی؛ که بعمد و برای قهرمان نشدن استقلال نتیجه را عوض کردند. اه میلیونها استقلالی دنبال شماست.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    3 1
    چون باکلاسن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس