کد خبر 958242
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
بهتاش فریبا

یک پیشکسوت و عضو کمیته فنی استقلال معتقد است که این تیم قهرمانی لیگ برتر را از دست نداد بلکه از دست آبی‌پوشان پایتخت درآوردند.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی استقلال درباره دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان که با تساوی بدون گل به پایان رسید و منجر به از دست رفتن شانس قهرمانی آبی‌پوشان پایتخت شد، اظهار کرد: من از شما می‌پرسم که از دست دادن قهرمانی تقصیر باشگاه استقلال بود یا داور. در سه بازی مقابل پدیده، صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن، گل‌های صحیح‌مان را گرفتند که همین سه گل ما را به قهرمانی می‌رساند. اگر این سه گل درست اعلام می‌شد، استقلال با اختلاف قهرمان می‌شد. نمی‌دانیم که به چه کسی باید از این بابت شکایت کنیم.

بیشتر بخوانید:

خطیر: شرطبندی در هربازی ۵ میلیون دلار است! / مساله تبانی در فوتبال ایران بیداد می‌کند

او در پاسخ به این سوال که آیا با این اوصاف جریانی برای قهرمان نشدن استقلال و به قهرمانی رسیدن پرسپولیس وجود داشته، گفت: ما شانس هم نداریم. مقابل صنعت نفت آبادان همه توپ‌هایمان به تیرک خورد و تک بهتک‌های‌مان گل نشد. ما قهرمانی را از دست ندادیم بلکه از دست‌مان درآوردند.

این عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی که تمایلات وزیر ورزش و جوانان به پرسپولیس را عامل قهرمانی احتمالی این تیم در لیگ برتر دانست، توضیح داد: هیچ اشکالی ندارد که یک وزیر پرسپولیسی یا استقلالی یا هوادار یک تیم‌های دیگر باشد. این موضوع در همه جای دنیا وجود دارد که سران کشور طرفدار یک تیم باشند. مهم این است که این طرفداری تأثیرگذار نباشند وگرنه این که یک وزیر، پرسپولیسی باشد، اشکال ندارد.

فریبا در پایان درباره برآوردش از عملکرد استقلال در لیگ هجدهم، بیان کرد: ما در این فصل فراز و نشیب زیادی داشتیم و دلایل آن هم بارها و بارها گفته شده است. ما پیش فصل خوبی نداشتیم و در نتیجه وقت کافی برای آماده‌سازی تیم گذاشته نشد. همچنین مصدومیت و محرومیت زیادی گریبان استقلال را گرفت و از همه مهم‌تر این که پس از ۵-۶ سال نتوانستیم جام لیگ برتر را به هواداران بدهیم. امیدوارم در فصل آینده اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    4 0
    ثانیه 30بازی استقلال با ماشین سازی هم یادآور باشید !!
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    3 2
    مگه است قلال صدرنشین بوده این فصل که قهرمانی رو ازش گرفته باشند .خدا روشکرکنید که شفر تیم تون از اونور جدول آورد سوم . مزدش رو هم خوب دادید یه بچه بی هنر رو کردید سرمربی تون! به جای تهمت و فرافکنی برید یه تیم درست حسابی بیارید برای سال بعد
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    2 2
    استقلال امسال از هر سالی بیشتر مهره و بازیکن خارجی داشت شفر هم قرار دادش میلیون دلاری بود جالبه وزیر پرسپولیسی بود!!
  • hanoon1975 IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    1 2
    استقلال از اول فصل صدر بود حیف شد وقتی تو زمین حریف نمی شید باید هم بیرون زمین حرف بزنید
  • ششتقلال IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    3 1
    همچین میگی انگار فقط با برد در این برزی قهرمان بودید و همه 10 امتیاز از شما عقب بودن ! داداش به جدول نگاه کن ، ببین سرورت صدر جدوله!
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    3 1
    خوب وقتی تمام بازی های بزرگ باختی میخواستین قهرمان بشین
  • حاج حسین IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    3 1
    مدیریت خودتون اس تق لال رو ازقهرمانی دورکرد،فریباجون
  • محمد باقری IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    3 1
    آره داداش از دستتون در آوردیم می خوایم بکنیم تو چشمتون. توهم توطئه! چی میزنید دقیقا و از کدوم پارک میگیرید؟!
  • امید IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    3 1
    عزیزم کدام جام ،باداور بی داور به هیچ جا نمی رسید وقتی اسطوره تون فقط یک بار بازیکن هفته درلیگ امارات شده معلومه .....حالا هم زیر پای شفربدبخت را خالی کردید
  • ناصر IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    1 1
    پرسپولیس و سپاهان اینجا نخودی هستند و بازنده تمام مسابقات باقیمانده هر جوره فکر می کنم می بینم آقای پیش کسوت جدول را از آخر پیشگویی کرده .
  • CA ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    0 0
    کدام قهرمانی کمی عاقلانه فکرکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس