کد خبر 1072485
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
نشست خبری پرسپولیس و آتیه داده پرداز

پشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه باشگاه در اختیار شرکت کارگزاری است و مردم فقط با این شرکت در ارتباط هستند این یعنی قرارداد ترکمنچای.

به گزارش مشرق، ضیاء عربشاهی در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: برای باشگاه پرسپولیس بد است که سکان مدیریتش اصلاً مشخص نیست. وزیر نفرات هیأت مدیره و مدیرعامل را مشخص می‌کند. حتی برای دولت هم بد است که وزیرش نمی‌تواند یک مدیرعامل خوب را برای این باشگاه انتخاب کند.تیمی که در آسیا پرهوادارتر است در عرصه مدیریت ثبات ندارد. در چند سال گذشته در باشگاه پرسپولیس چندین مدیرعامل تغییر کرده است. طاهری،‌عرب، گرشاسبی، انصاری‌فرد که هر کدام مدت های کوتاهی در این باشگاه بودند.

بیشتر بخوانید:

نهادهای نظارتی به قرارداد پرسپولیس ورود کنند

وی افزود: می‌گویند این باشگاه قرار است در بورس وارد شود این باشگاه 190 میلیارد تومان بدهی دارد که 75 میلیارد آن مالیاتی است . هیچ وقت این مدیران را که این بدهی ها را به بار آوردند نخواستند و بازخواست نکردند و فقط بدهی روی بدهی آورده شده است. پرسپولیس نباید همیشه بدهکار باشد، این اسپانسرهایی که قرارداد می‌بندند قراردادهایشان خیلی بدتر از ترکمنچای است فقط منافع خودشان را در نظر می‌گیرند اصلاً به فکر تیم و هواداران نیستند.

عربشاهی در خصوص قرارداد کارگزار مالی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: این قرارداد در زمان انصاری‌فرد بسته شده است که واقعا افتضاح بود. این کارگزاری بهترین قرارداد کاری عمرش را بسته است. رسول‌پناه قرارداد جدیدی بسته و قرار است 30 میلیارد هم به باشگاه واریز کنند. ولی می‌توان گفت با این اوصاف این قرارداد هم مثل همان است همه جوره دست پرسپولیس بسته شده و تمام منافع در جیب کارگزار می رود و جای دفاع ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ‌از البسه و صدا و سیما و تبلیغات محیطی، فضای مجازی باشگاه در اختیار این کارگزار قرار گرفته است همه مردم فقط با کارگزار در ارتباط هستند. تمام اختیار باشگاه را به این شرکت واگذار کرده‌اند. چرا وزیر این قرارداد را به شرکت پیشکسوتان که اعضای خود باشگاه هستند، نداده است؟ ما هم می‌توانستیم قرارداد خیلی بهتری ببندیم این شرکت اپلیکیشن و سایت هم داشت که می‌توانست عملکرد بهتری نشان دهد. معلوم نیست چه چیزهایی دست به دست می‌شود که این قراردادها را می‌بندند.

عربشاهی در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس گفت: این همه بدهی را فقط مدیران نابلد برای پرسپولیس آورده‌اند، طاهری، ترکاشوند و جمشیدی این سه نفر بزرگ‌ترین ضربه را در تاریخ پرسپولیس به این باشگاه زدند. چرا الان این همه بدهی وجود دارد؟ در زمان آنها می‌گفتند پول را پرداخت کرده‌ایم، عرب هم با قراردادهای نجومی‌اش به باشگاه ضربه زد و بدهی رو بدهی آورد چرا سازمان بازرسی این مدیران را بازخواست نمی‌کند؟ یک نفر دو میلیون تومان جابه‌جا می‌کند بازخواستش می‌کنند این که میلیاردها تومان است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: الان هم می‌خواهند 30 میلیارد بگیرند چاله‌های فعلی را پر کنند و به بقیه چیزها توجه نمی‌کنند. من با رسول‌پناه مشکلی ندارم و با او در ارتباط هستم،‌ این قرارداد قبل از او بسته شده بود ولی شرایط فعلی هم اصلاً مناسب نیست. تمام درآمدهای بازی‌های آسیایی و درآمدها در بلیت‌فروشی و تبلیغات در اختیار یک شرکت قرار می‌گیرد باید چند وقت دیگر دست‌مان را جلوی دیگران دراز کنیم دوباره باید دست تیم جلوی هوادار دراز شود و پول به حساب باشگاه بریزند.

عربشاهی ادامه داد: ما خودمان دست‌هایمان را برای 110 میلیارد تومان بسته‌ایم و همه دار و ندارمان را به یک شرکت داده‌ایم. باشگاه نمی‌تواند یک بیزینس‌من خوب بیاورد و درآمدزایی کند. برزیل بزرگ‌ترین تجارت را از ترانسفر بازیکن دارد ما هم همین طور چند بازیکن را  جابه‌جا می‌کنیم و آن درآمد هم به کارگزار می‌رسد. وزارت ورزش باید جلوی این اتفاق را بگیرد باشگاه نباید در اختیار این شرکت باشد این هوادار مظلوم است با هوادار این کار را نکنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس