کد خبر 1072280
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
لوگوی پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید نهادهای نظارتی به این قرارداد نظارت کنند.

به گزارش مشرق، پایان رأفت در خصوص شرایط کنونی پرسپولیس اظهار داشت: از باشگاه دور هستم ولی اخبار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال می‌کنم. دیروز دیدم که با یک کارگزار قرارداد بستند. البته این پرسپولیس مثل دریا می‌ماند؛ هرچه پول به آن واریز شود، تمامی ندارد. آقای رسول پناه را به جز یکی دو بار در تلویزیون، بیشتر ندیده‌ام. می‌گویند مدیری کاربلد است. مردم از وعده‌های دروغ‌ مدیران گذشته خسته شده‌اند. نمی‌شود سر بازیکن و  مربی، کلاه گذاشت. اینها عمر و جوانی‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای تیم می‌گذارند و دنبال پولشان هستند. البته تنها پرسپولیس نیست که مشکل مالی دارد، کل تیم‌های لیگ و کشور این مشکل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین پنالتی‌زن تاریخ پرسپولیس هستم

وی در خصوص قرارداد کارگزار با پرسپولیس عنوان کرد: شنیده‌ام 110 میلیارد برای دو فصل می‌خواهند به تیم واریز کنند. باید ببینیم درآمد پرسپولیس در این دو فصل چقدر است که دریافت 110 میلیارد به سود باشگاه باشد. کارگزار هم باید از این قرارداد سود کند. نمی‌شود 110 میلیارد بدهد و سودی نکند. می‌خواهد پولی که به باشگاه داده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دربیاورد. پرسپولیس هیچ پولی ندارد،‌ باید از کارگزار پول بگیرد و قراردادهایی مثل برانکو، بودیمیر، بازیکنان و مربیان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهند. قبلی‌ها که پول‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته‌اند و خورده‌اند و چیزی باقی نگذاشته‌اند.

رأفت افزود: نمی‌دانم بر این قرارداد نظارتی شده است یا نه.‌ متولی این باشگاه وزارت ورزش است. حتماً این قرارداد باید مورد تاییدشان و مورد تأیید ارگان‌های مربوط قرار بگیرد. رسول پناه قطعا با مسؤولان مشورت کرده است. 110 میلیارد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اگر مردم واریز می‌کردند بهتر بود از این که با این شرایط از کارگزار می‌گرفتند. دیگر زمان ما نیست که تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با 100 میلیون بشود جمع کرد.

وی ادامه داد: الان قرارداد یک بازیکن بالای 5 میلیارد است. چند ماه دیگر پرسپولیس قرار است در بورس وارد و خصوصی شود. نباید بدهی‌ها روی هم انباشته شود و هر کس که می‌خواهد این باشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرد فرار کند. این باشگاه چیزی به جز آن ساختمان و زمین درفشی‌فر و... ندارد. امیدوارم این مشکلات رفع شود و باشگاه به یک ثبات مالی برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس