ابراز نگرانی عمیق هند و برزیل در باره بحران غزه

نارندرا مودی نخست وزیر هند و لوئیز لولا داسیلوا رئیس جمهوری برزیل پیرامون بحران غزه گفت و گو و درباره کشته شدن شهروندان غیر نظامی ابراز نگرانی عمیق کردند.

به گزارش مشرق از آنی نیوز، وزارت امورخارجه هند در بیانیه ای که امروز منتشر کرد از مکالمه تلفنی نارندرا مودی نخست وزیر هند با لوئیز لولا داسیلوا رئیس جمهوری برزیل پیرامون جریانات درحال وقوع در خاورمیانه خبر داد.

این بیانیه افزود: «سران دو کشور نگرانی های خود درباره جریانات درحال وقوع در خاورمیانه را با یکدیگر درمیان گذاشتند و هر دو درباره تروریسم، خشونت و کشته شدن غیرنظامیان ابراز نگرانی عمیقی کردند و خواستار تلاش های ملموس و عینی برای یافتن راه حل فوری شدند. »

براساس گزارش شبکه الجزیره دستکم ۱۱ هزار و ۷۸ فلسطینی در حملات غزه از ۷ اکتبر ( ۱۵ مهر) کشته شدند و آمار کشته شدگان در اسرائیل نیز به بیش از هزار و ۴۰۰ نفر رسیده است.

در گفت و گوی تلفنی میان نخست وزیر هند و رئیس جمهوری برزیل، نارندرا مودی از حمایت کامل هند برای ریاست دوره ای برزیل در گروه ۲۰ خبر داد. پس از برگزاری موفقیت آمیز اجلاس گروه ۲۰ به ریاست هند در سال جاری، هند در روز ۱۰ سپتامبر ( ۱۹ شهریور) ریاست دوره ای گروه ۲۰ را به برزیل سپرد.

مقامات دو کشور همچنین درباره راه های گسترش بیشتر همکاری های دوجانبه در تمامی حوزه ها صحبت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    شوآف !!!!
  • ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
  • ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    هند ضد مسلمانان هستن و طرفدار اسرائیل و ارمنستان بود و است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس