تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه + فیلم وتصاویر

منابع فلسطینی از تخریب چندین مسجد، خانه و اداره در غزه و شهادت و زخمی‌شدن فلسطینیان بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تخریب مساجد، خانه‌ها و ادارات فلسطینی همچنان ادامه دارد و موج جدیدی از این حملات به نوار غزه آغاز شده است.

تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه + فیلم وتصاویر

رسانه‌های عبری زبان به نقل از سنخگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نیروی هوایی ارتش این رژیم حملات گسترده‌ای را به شمال نوار غزه انجام داده است.

تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه + فیلم وتصاویر

بانک مرکزی فلسطین نیز در منطقه الرمال واقع در غرب غزه هدف بمباران رژیم صهیونیستی قرار گرفت. جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی در محله السلاطینِ بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند. این جنگنده‌ها یک خانه دیگر نیز در شهرک الامل واقع در خانیونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

شهاب نیوز با انتشار فیلمی لحظات بمباران بیت حانون در شمال نوار غزه را به نمایش گذاشت. این فیلم توسط یکی از شهروندان فلسطینی به ثبت رسیده و در این فیلم به هدف‌قرارگرفتن منطقه‌ای که در آن بیمارستان قرار دارد اشاره می‌کند.

در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۳۷۰ فلسطینی شهید و ۲۲۰۰ نفر دیگر زخمی شدند که در این میان چندین زن و کودک نیز به چشم می‌خورد.

از سوی دیگر دفتر اطلاع‌رسانی اسرای فلسطین اعلام کرد: یگان‌های سرکوب اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی به محل نگهداری اسرای فلسطینی در زندان‌های عوفر و مجدو یورش بردند، برخی بخش‌ها را از یکدیگر جدا کردند و دستگاه‌های برقی را با خود بردند.

خبر دیگر آنکه فلسطینیان ساکن مناطق مختلف کرانه باختری نیز در حمایت از مبارزان حماس و عملیات طوفان الاقصی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. بر این اساس مناطق بیت فجار در جنوب و تقوع در جنوب شرق بیت لحم، ورودی منطقه «نتسانی عوز» در غرب طولکرم، حواره در جنوب نابلس، فرش الهوا در غرب الخلیل، بیت اجزا در شمال غرب قدس و العیزریه و ابودیس در قدس اشغالی شاهد درگیری فلسطینیان با نظامیان صهیونیست بوده است و برخی از این درگیری‌ها به صورت مسلحانه رخ داده است.

هلال احمر فلسطین از زخمی‌شدن یک کودک فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در حواره واقع در جنوب نابلس خبر داد.

همچنین مبارزان مقاومت در کرانه باختری به سوی شهرک صهیونیستی «فیرد یریحو» واقع در شمال اریحا تیراندازی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    2 3
    شهادت سیصد و هفتاد تن از فلسطینیان مظلوم را تسلیت عرض میکنم. امیدوارم سپاه پاسداران به کمک حماس بشتابد و کار رژیم صهیونیستی را یکسره کنند. فقط حضور نظامی سپاه. انتشار بیانیه حمایت کافی نیست فقط حضور عملی.
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    4 0
    اسرائیل که اول حمله نکرد فلسطین حمله کرد،وقتی حمله میکنی توقع جواب داشته باش
  • نرگس IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    3 1
    این یه اون حمله کنه وحشیانه اون به این حمله کنه دلاورانه است برین عامو جمع کنید
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس