.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد موفق نیکبخت در سازمان تعاون روستایی، سبب اعتماد اکثریت نمایندگان به وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، ذبیح الله اعظمی ساردویی درباره صلاحیت ها و برنامه‌های محمد علی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی اظهار داشت: معرفی آقای نیکبخت یکی اقدام موثقدم موثر و مفیدی از سوی دولت آیت الله رییسی است که فردی را از منطقه کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان برای وزارت جهادکشاورزی معرفی کرده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با یادآوری اینکه نیکبخت مراحل مدیریتی را در حوزه کشاورزی پیموده است، گفت: وی فعالیت خود را از مرکز خدمات کشاورزی آغاز کرد و سپس به عنوان رییس جهاد کشاوزی استان سیستان و بلوچستان مشغول منصوب شد و پس از آن به سمت معاون وزیر و رییس تعاون روستایی کشور رسید که نشان می‌دهد به دلیل ایده های نویی که داشته، از پایین ترین بخش‌های این وزارتخانه به جایگاه بالاتری ارتقا یافته است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس تصریح کرد: نیکبخت در بخش تعاون روستایی و برای تامین مایحتاج مردم در خرید شب عید، تنظیم بازار و خرید تضمینی محصولات کشاورزی از کشاورزان اقدامات مهمی را به سرانجام رساند که سبب شد بخش تعاون مصرف روستایی و اتحادیه‌ها مربوط به وزارت جهادکشاورزی در جایگاه موفق قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه نیکبخت در بخش تعاون روستایی کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته است، عنوان کرد: گزارش‌هایی که در کمیسیون کشاورزی مجلس از عملکرد بخش تعاون روستایی برای حوزه‌های مختلف دریافت شد، قابل ستایش بود و نشان از اقدامات موثر نیکبخت در این حوزه دارد.

اعظمی با تاکید بر اینکه کمیسیون کشاورزی و بیشتر نمایندگان مجلس رویکرد مثبتی به نیکبخت دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به فضای مثبت مجلس، وزیر جهادکشاورزی با رای بالایی از مجلس رای اعتماد می گیرد.

محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

نیکبخت در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه مجلس شورای اسلامی طی نامه رییس جمهور به رییس مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد و جلسه رای اعتماد وی ۳۰ خرداد برگزار می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لکزایی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    ان شاالله سرمنشه خیر و برکت و ابادانی ایران شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس