شورای ائتلاف از برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حمایت کرد

محمدعلی نیکبخت گزینه معرفی شده برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی،با حضور در جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به ارائه برنامه های خود برای حل معضلات موجود در حیطه مسئولیتی وزارت کشاورزی پرداخت.

به گزارش مشرق، محمدعلی نیکبخت گزینه معرفی شده از سوی آیت الله رئیسی رئیس جمهور به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی، با حضور در جلسه مورخ چهارشنبه ۲۴ خردادماه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به ارائه برنامه های خود برای حل معضلات موجود در حیطه مسئولیتی وزارت کشاورزی پرداخت.

نیکبخت در این نشست با ارائه گزارشی از سوابق و اقدامات انجام گرفته توسط خود، به برنامه‌های عملیاتی مدنظر برای وزارت جهاد کشاورزی در صورت کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی پرداخت.

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این نشست بر لزوم بازگشت تفکر و نیروهای جهادی به وزارت کشاورزی برای حل مشکل کشاورزان و دامداران اشاره کرد و گفت: با اقداماتی می توان در مدت کوتاهی نیازهای اساسی کشور را از داخل تامین کرد و در این خصوص به تجربه مدیریتی خود در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد که به عنوان الگوی موفق می تواند در سایر پهنه های کشور مورد بهره برداری قرار گیرد.

در ادامه این نشست اعضای شورای مرکزی ائتلاف توصیه ها و تذکراتی خطاب به نیکبخت مطرح و حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن اعلام حمایت از برنامه های نیکبخت و ابراز امیدواری در خصوص حمایت مجلس شورای اسلامی از ایشان و رای اعتماد نمایندگان به گزینه معرفی شده از سوی دولت، بر لزوم برنامه ریزی برای حل مشکلات کشاورزان و دامداران و همچنین تامین نیازهای کشور در حوزه کالاهای اساسی تاکید کرد.

محسن رضایی عضو شورای مرکزی ائتلاف و رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا نیز در ادامه این نشست، در سخنانی ضمن آرزوی توفیق برای نیکبخت به تجربه موفق استفاده از نیروهای جهاد سازندگی در حل مسائل مهم کشور اشاره و بر لزوم بازگشت این تفکر و افراد به وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمدایوب IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    2 1
    بابا دو زار سیاست داشته باشید الان سرمایه های اسراییل اسهال طلبان می گویند این وزیر از قبل انتخاب شده خودشون شیطان 😈 هستند بقیه را هم مانند خودشان می بینند میگی نه از شیخ گلاسکو استاد شیطان بپرس
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    5 1
    شورای ائتلاف انقلاب موقع گرانی ها و مافیا و رانت خواران کدوم گوری هست که موقع انتخابات سر و کله شان پیدا میشود
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      همون گوری که رفقای شما بودن
  • منوری IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    نیکبخت مدیر میدانی است.
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اگر این شوراهاودلسوزان نبودند انچه اقای رییسی از روحانی تحویل گرفت هنوز باید اواربرداری میکرد گرانی محصول روحانیست تلاش اقای رییسی دو سال دیگر مشخص ونتیجه میدهد اگر فتنه گران بتوانند تحمل کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس