کد خبر 1072120
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
دیاباته میلیچ

سعادتمند به‌تازگی با دریافت یک قرض ۸۰۰ میلیونی از یکی از هواداران که اتفاقا به‌تازگی خبر ملاقات آنها در کانال باشگاه منتشر شد، سعی کرده مطالبات کادرفنی و بازیکنان خصوصا دیاباته و میلیچ را پرداخت کند.

به گزارش مشرق، بعد از جنجال کمک‌های جعلی یک هوادار خارج‌نشین که با تشکر زودهنگام مدیریت باشگاه در کانال رسمی استقلال همراه شد، حالا سعادتمند تصمیم گرفته است در خفا و چراغ‌خاموش برخی امور را پیش ببرد تا دیگر جاروجنجال رسانه‌ای نسبت به آن ایجاد نشود. وی اخیرا و به‌طور کلی به هوادارانی اشاره کرد که حاضرند به‌خاطر نام بزرگ استقلال به این باشگاه به هر شکل که می‌توانند کمک کنند و جالب اینکه شنیده می‌شود مطالبات بازیکنان استقلال ازجمله دو بازیکن خارجی این تیم از طریق همین منابع مالی تامین شده؛ منابعی که کمک‌های آنها بلاعوض نبوده و قرار است در مدتی مشخص پس داده شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست استقلال به شایعه جدایی دیاباته

این درحالی است که همین موضوع یعنی قرض‌های میلیاردی مدیران قبلی استقلال از افراد یا اسپانسرهای این تیم امروز به بزرگ‌ترین مشکل این تیم تبدیل شده و همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم آبی‌ها باید ماهیانه رقمی نزدیک به سه‌میلیارد تومان فقط به‌عنوان خسارت به طلبکاران پرداخت کنند، با این حال همین راهکار مورد استفاده سعادتمند قرار گرفته و او به‌تازگی با دریافت یک قرض ۸۰۰ میلیونی از یکی از هواداران قدیمی استقلال که اتفاقا به‌تازگی خبر ملاقات آنها در کانال باشگاه نیز منتشر شد، سعی کرده مطالبات کادرفنی و بازیکنان خصوصا دیاباته و میلیچ را پرداخت کند.

طبق شنیده‌ها سررسید تسویه‌حساب این قرض سه‌ماه دیگر تعیین‌شده اما مشخص نیست اگر در این فاصله پرداخت نشود مثل قرض‌های قبلی به آن سود تعلق می‌گیرد یا خیر.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس