کد خبر 1072387
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
شیخ دیاباته

وکیل شیخ دیاباته گفت: در صورتی که تا جمعه مطالبات ما توسط باشگاه استقلال پرداخت نشود، راه‌ فسخ یک‌طرفه قرارداد می‌تواند عملیاتی شود.

به گزارش مشرق، وکیل شیخ دیاباته می گوید برخلاف ادعاهای مطرح‌شده هنوز خبری از پرداخت مطالبات نیست و باید صبر کنیم تا ببینیم طی روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

واکنش سعادتمند به تهدید دیاباته

دیاباته: همه جوره فرصت دادم؛ هواداران مرا مقصر ندانند

درحالی که طی روزهای اخیر کانال رسمی باشگاه استقلال طی چند مرحله واریزی‌ها به شیخ ‌دیاباته را منتشر کرد و از تسویه‌حساب با وی خبر داد اما ظاهرا هنوز پولی به حسابش منتقل نشده است که باعث‌شده بار دیگر شائبه احتمال فسخ قرارداد وی مطرح شود، هرچند خودش بارها تاکید کرده قصد جدایی ندارد و امیدوار است به‌زودی پولش را بگیرد.

وکیل ستاره مالیایی استقلال در این خصوص گفت: ما هم در جریان خبرهایی که اعلام شده هستیم اما برخلاف ادعاهای مطرح‌شده هنوز خبری از پرداخت مطالبات نیست و باید صبر کنیم تا ببینیم طی روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.»

وی افزود:  البته شنیده‌ام باشگاه استقلال ضمن تشکر از رفتار حرفه‌ای دیاباته و صبر و تأمل او درخصوص پرداخت مطالباتش اعلام کرده در مکاتبه جدید از دیاباته خواسته زمان بیشتری را برای تسویه‌حساب به ما بدهد که اصلا چنین چیزی صحت نداشته و اگر دوستان مدعی گرفتن وقت بیشتر هستند، سند آن را منتشر کنند. حالا هم درصورتی که تا جمعه، بیست‌وششم اردیبهشت یعنی پایان روزی که در نامه به‌عنوان آخرین مهلت اعلام کردیم اتفاقی درخصوص پرداختی‌ها نیفتد راه‌های فسخ یک‌طرفه و سایر موارد مرتبط می‌تواند عملیاتی شود اما امیدواریم درنهایت با پرداخت مطالبات، مشکل حل شود.

پیش از این میلیچ هم اعلام کرد برخلاف اخبار منتشرشده پولی به حسابش واریز نشده اما امیدوار است این اتفاق به‌زودی رخ دهد و بدون مشکل برای حضور در تمرینات آتی استقلال به ایران برگردد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ب IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    3 2
    همش استرس.. تا کی باید گیر وزارت لنگی باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس