کد خبر 965530
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
استقلال

محمد بلبلی پدیده لیگ هجدهم به باشگاه استقلال تهران پیوست.

به گزارش مشرق، استقلالی‌ها که برای لیگ نوزدهم به دنبال بستن تیمی قدرتمند هستند، با هافبک باشگاه سپیدرود رشت به توافق رسیده‌اند. محمد بلبلی ۲۱ ساله که یکی از پدیده‌های لیگ هجدهم بود در حالی که گفته می‌شد با باشگاه فولاد خوزستان به توافق رسیده است، در نهایت به باشگاه استقلال تهران پیوست.

بلبلی دومین بازیکنی است که با استقلال به توافق رسیده و برای لیگ نوزدهم در این تیم بازی می‌کند. پیش از بلبلی، علی دشتی هافبک سایپا هم با مسولان استقلال به توافق رسیده بود.

بیشتر بخوانید:

مجید حسینی دوباره استقلال را پولدار می‌کند؟

 

استقلالی‌ها همچنین به دنبال به خدمت گرفتن ارسلان مطهری مهاجم باشگاه ذوب‌آهن هم هستند. مطهری که در گذشته هم مورد توجه باشگاه استقلال بوده و صحبت‌هایی هم در مورد حضورش در استقلال شنیده می‌شد، اگر به این باشگاه بیاید دومین مهاجمی است که آبی‌پوشان پایتخت در یکسال از ذوب‌آهن به خدمت گرفته‌اند. پیش از مطهری، مرتضی تبریزی در هفته‌های ابتدایی لیگ هجدهم از ذوب‌آهن به استقلال پیوسته بود.

آیاندا پاتوسی هافبک خوش‌فکر استقلال که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم به این تیم پیوسته بود و عملکرد قابل قبولی هم داشت، با مسوولان باشگاه استقلال به توافق رسیده و در لیگ نوزدهم در این تیم بازی می‌کند.

بعد از حضور آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی سرمربی جدید استقلال در ایران، اسامی بازیکنانی که به استقلال پیوسته‌اند و قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده‌اند، رسماً اعلام می‌شود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • RO ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    5 9
    این همه تلاش برای صعود از پلی آف؟؟؟
    • امیر IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
      4 3
      تلاش برای پنجم نشدن در گروهی که یه تیمش از پلی آف اومده(پاختاکور)
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    4 7
    و کماکان میگن ما مظلوم هستیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس