پنج شهید در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به طولکرم+ فیلم

در حمله زمینی و پهپادی رژیم صهیونیستی به اردوگاه «نور شمس» در طولکرم 10 فلسطینی شهید و ده‌ها تَن دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم در کرانه باختری از صبح امروز پنج شنبه تا کنون صحنه درگیری شدید مبارزان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی است.

بر اساس گزارش منابع محلی، تا کنون در این درگیری‌ها ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند که شماری از آنها در حمله پهپادی و شماری دیگر به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسیده‌اند.

به گفته منابع محلی، شماری از مجروحان در مسجدی در اردوگاه نور شمس در محاصره هستند و نظامیان صهیونیست هنوز اجازه ورود خودروهای امدادی را به منطقه نداده اند.

گردان‌های قدس- شاخه طولکرم اعلام کرد که مجاهدانش در اردوگاه نور شمس به شدت با نظامیان اشغالگر درگیر شدند و بولدوزرها و خودروهای نظامی صهیونیست‌ها را که به این اردوگاه یورش برده بودند، با بمب‌های دست ساز هدف قرار داده و شماری از آنها را زخمی کردند.

رسانه‌های خبری صبح امروز پنج شنبه گزارش داده بودند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی بیشتری به سمت اردوگاه نور شمس واقع در شرق طولکرم در کرانه باختری ارسال کردند. این نظامیان به اردوگاه نور شمس یورش برده و یک کمربند نظامی در اطراف آن ایجاد کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهدای کرانه باختری از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا کنون به ۷۳ نفر افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    1 0
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 1
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس