کد خبر 975692
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
محمدجواد ابطحی

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: لشکرکشی برای فشار به دستگاه قضایی در پرونده محمدرضا خاتمی مشابه رفتار شرخرهاست.

به گزارش مشرق، سید محمد جواد ابطحی گفت: در همه نظام‌های حقوقی شأن دادگاه و قاضی و رأی دادگاه به گونه‌ای است که همه خود را ملزم به آن می‌دانند و تقاضای تجدیدنظر و یا نقد آراء حقوقی نیز کاملاً در بستر حقوقی انجام می‌شود نه در بستر عملیات روانی و رسانه‌ای.

بیشتر بخوانید:

نمایندگانی که شریک جرم خاتمی هستند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اقدامات برخی از افراد و جریان‌های همسو با محمدرضا خاتمی برای لغو حکم محکومیت او گفت: تحت فشار قرار دادن دستگاه قضایی با ابزارهای سیاسی و رسانه‌ای یکی از قبیح‌ترین کارها در همه نظام‌های سیاسی- حقوقی و مشابه رفتار شرخرهاست.

وی ادامه داد: در نظام‌های سیاسی- حقوقی پیشرفته به هیچ وجه اجازه داده نمی‌شود که جریان‌های سیاسی با فشار بخواهند رأی قاضی و دادگاه را تحت تأثیر قرار بدهند و با این گونه موارد به شدت برخورد می‌شود، چرا که حکم قاضی باید تمام‌کننده و فصل‌الخطاب باشد نه آغاز ماجرا.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس لشکرکشی سیاسی برای تأثیرگذاری بر یک فرآیند قضایی و حقوقی را مشابه رفتارهای افراد خلافکار دانست و افزود: این کار درست مثل این است که وقتی قاضی حکم محکومیت علیه یک نفر صادر کرده است، او عده‌ای را اجیر کند تا با تهدید، پرونده را از مسیر قانونی خود خارج کنند که این کار عمیقاً مذموم است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    1 0
    آفرین به نماینده عاقل و دلسوز
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    0 0
    اینها شرور سیاسی هستند
  • علی IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    0 0
    اصلاحطبا خائن به مملکت هستن و وطن فروش هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس