کد خبر 970518
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
اصلاح طلبان نمایه

عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی مجلس اختلافات روحانی و جهانگیری را دعوای زرگری انتخاباتی خواند و گفت: اصلاح‌طلبان حاضر نیستند حتی برای آینده سیاسی خود از پست‌های مدیریتی صرف نظر کنند.

به گزارش مشرق، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی اختلافات روحانی و جهانگیری را دعوای زرگری انتخاباتی اصلاح‌طلبان خواند و گفت: اخیراً مباحثی در مورد اختلاف اصلاح طلبان با دولت مطرح شده در حالی که اصلاح طلبان امتیازات زیادی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم از دولت گرفته اند و در پُست های مهم مدیریتی حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم فریمان در مجلس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در قبال حمایت از دولت در انتخابات در ریاست جمهوری امتیازاتی حداکثری از دولت گرفتند اظهار داشت: اصلاح‌طلبان به خاطر مقاصد انتخاباتی نمی‌خواهند پای عملکرد دولت بایستند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تأکید کرد: اگر نگاه انتقادی و اختلافی اصلاح‌طلبان به دولت از ابتدا وجود داشت باید از ابتدای دولت دوازدهم ترک صحنه می‌کردند.

وی تصریح کرد: اصلاح طلبان حاضر نیستند حتی برای آینده سیاسی خود از پُست های مدیریتی‌شان صرف نظر کنند، نمونه آن هم تصدی وزارت آموزش و پرورش است، سرپرست فعلی این وزارتخانه که گزینه دولت به عنوان وزیر پیشنهادی است عضو شورای مرکزی یک تشکل اصلاح‌طلبان است.

وی با بیان اینکه حرف و عمل اصلاح‌طلبان با هم تناقض دارد گفت: اصلاح‌طلبان حرف جدایی می‌زنند اما در عمل به دولت نزدیک تر می‌شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس