کد خبر 1022017
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
شهرام محمودی

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: قرار نبود من به تیم ملی برگردم تا میدان برای جوان‌ترها باز شود.

به گزارش مشرق، شهرام محمودی درمورد دعوتش به اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که امسال هم توانستم خودم را آماده نگه دارم و به تیم شهرداری ارومیه هم کمک کنم. واقعیت این است که قرار نبود من به تیم ملی برگردم و در آخرین جلسه‌ای با اعضای کادر فنی داشتم قرار شد تا میدان برای جوان‌ترها باز شود.

بیشتر بخوانید:

محمودی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شد

وی با اشاره به مصدومیتی که برای امیر غفور پیش آمد، عنوان کرد: مصدومیت بد موقع امیر غفور موجب شد تا دوباره به تیم ملی برگردم. در این مدت تمرینات خوبی داشتم و طی روزهای آینده هم قطعاً به شرایط بهتری خواهم رسید. فکری برای بازگشت به تیم ملی نداشتم، اما حالا فقط برای کمک به تیم ملی و خوشحال کردن مردم برگشتم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: در دور جدید اردوها هم به اعضای کادر فنی گفتم که فقط برای کمک کردن به تیم ملی در اردو هستم و هیچ هدف شخصی ندارم. امیدوارم تیم ملی به المپیک برود. برای رسیدن به این هدف، همه باید دست به دست هم بدهند. قطعاً کار آسانی نداریم چون تیم‌های آسیایی برای رقابت‌های انتخابی المپیک با قدرت می‌آیند و شرایط متفاوتی دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس