کد خبر 1021937
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
والیبال

3 بازیکن با دستور کادر فنی از اردوی تیم ملی والیبال جدا شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در قابت‌های انتخابی المپیک آماده می‌کند. در روزهای اخیر سعید معروف، پوریا فیاضی و شهرام محمودی به جمع اردونشینان اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

محمودی به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شد

کادر فنی تیم ملی برای دور جدید اردوی تیم ملی تصمیم گرفت تا نام امین اسماعیل‌نژاد، علی رمضانی و سعید جواهری توانا را از جمع اردونشینان حذف کند. گفته می‌شود حضور لژیونرها و شهرام محمودی موجب شد تا این بازیکنان از اردو خارج شوند. ضمن اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر مشکل داشتن گذرنامه یکی از این بازیکنان هم به گوش می‌رسد.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک در آسیا، 17 تا 22 دی ماه سال جاری در جیانگمن چین برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال کشورمان با تیم‌های چین، قزاقستان و چین‌تایپه همگروه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عابدین IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    0 1
    نظرم قبل از کولاکوویچ تیم ب جمهوری اسلامی ایران در اسیا اول میشد ولی درحال حاضر تیم الف ما حتی در اسیا هم اول نمیشود بنظر من اقای یلی جاهایی امتیازازدست میده که به باخت ست منجر میشود و هیچوقت در تیم ملی جا ندارد و مربی هم خیلی جاها اصلا دست به تعویض نمیزند که عامل اصلی باخت را سامل میشود باتشکر
  • حسبن IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 0
    با سلام به نظر منم آقای یلی بر عکس اینکه امتیاز آور باشد با توجه به قد بلندش تمام امتیازهای حساس رو از دست میده و واقعا جایش جولان دادن در تیم ملی نیستش.... همچنین آقای کولاکوویچ به درد تیمهای پایه میخوره تا سرمربیگری تیم بزرگی مثل ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس