کد خبر 604405
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۹

تازه دامادي كه همسرش را در خواب با ضربات آجر به قتل رسانده بود، ساعتي پس از حادثه خودش را به پليس معرفي كرد. وي ادعا مي‌كند، عضويت مقتول در شبكه‌هاي اجتماعي تلگرام، واتس‌اپ و اينستاگرام انگيزه حادثه بوده است.

به گزارش مشرق، ساعت 10 و 30 دقيقه صبح ديروز، مرد جواني به كلانتري 124 قلهك رفت و گفت همسر نوجوانش را با ضربات آجر به قتل رسانده است.
 
وي در حالي كه گريه مي‌كرد، مدعي شد همسرش را در خانه مجردي‌‌ خود حوالي خيابان دامپزشكي به قتل رسانده و الان پشيمان شده است. بعد از آن بود كه مأموران موضوع را به قاضي مرادي، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي اطلاع دادند و لحظاتي بعد بازپرس براي بررسي موضوع همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل حادثه شد.
 
تيم جنايي در محل حادثه كه اتاق‌خواب خانه كوچكي در طبقه سوم ساختمان مسكوني حوالي خيابان دامپزشكي بود با جسد خونين تازه عروس 16 ساله‌اي به نام پروين روبه‌رو شد.
 
 بررسي‌هاي اوليه حكايت از آن داشت، پروين چند ساعت قبل با ضربات جسم سختي به سرش به قتل رسيده است. همچنين در تحقيقات بعدي مشخص شد محل حادثه خانه مجردي تازه داماد است كه نامزدش هر چند روز يك بار به اين خانه رفت و آمد داشته است.

متهم در نخستين بازجويي‌ها در محل حادثه گفت: من كارگر هستم و اين خانه را مدتي قبل به صورت مجردي اجاره كردم تا اينكه چهار ماه قبل با پروين آشنا شدم و پيشنهاد ازدواج دادم. پس از اين، مراسم كوچكي برگزار كرديم و پروين به عقد من در آمد. ما ابتدا زندگي شيريني داشتيم و قرار بود به زودي مراسم عروسيمان را برگزار كنيم، اما اين شيريني زياد دوام نياورد و خيلي زود پس از گذشت دو ماه از عقدمان اختلافات ما شروع شد. پروين عضو چندين شبكه اجتماعي شده بود و هر روز از طريق شبكه‌هاي اجتماعي تلگرام، واتس‌اپ و اينستاگرام مشغول چت با افراد مختلف بود به طوري كه ديگر فرصتي براي حرف زدن با من نداشت. خيلي تلاش كردم تا او را قانع كنم که ارتباطش را با شبكه‌هاي اجتماعي قطع كند، اما فايده‌اي نداشت. انگار پروين معتاد به اين شبكه‌ها شده بود. حتي موضوع را هم به خانواده‌اش گفتم، اما باز هم فايده نداشت. پس از اين تصميم گرفتم از او جدا شوم ولي با ميانجيگري بستگانم بي‌خيال طلاق شدم.

وي ادامه داد: روز جمعه به مراسم ختم مادر بزرگ نامزدم رفتيم و بعد از مراسم دو نفري با خودروام ساعتي در خيابان‌ها چرخيديم تا اينكه از رستوراني دو تا پيتزا خريديم و به خانه من آمديم.
 
پروين حتي موقع شام خوردن هم در حال چت كردن بود به طوري كه من عصباني شدم و دوباره به او تذكر دادم. آن شب تا ساعت 3 بامداد بيدار بوديم و با هم حرف زديم تا اينكه او به اتاق خواب رفت و خوابيد. خيلي عصباني بودم، به طوري كه كار‌ها و رفتارهايش ذهنم را آشفته كرده بود. وقتي به اتاق خواب رفتم و چشمم به تلفن همراهش افتاد، بيشتر عصباني شدم تا جايي كه تصميم گرفتم او را به قتل برسانم. در اوج عصبانيت تصميم هولناكي را گرفتم و آجري را كه از قبل در خانه‌ام بود، برداشتم و با آن چند ضربه به سر پروين زدم. همسرم غرق در خون شد و فوت كرد. خيلي پشيمان شدم و چند ساعتي كنار جسدش گريه كردم تا اينكه ساعت 7 صبح با خودروام از خانه بيرون آمدم. گيج و مبهوت داخل خيابان مي‌چرخيدم تا اينكه به صورت اتفاقي به كلانتري قلهك رسيدم. خودروام را كنار خيابان پارك كردم و به داخل كلانتري رفتم و خودم را به مأموران معرفي كردم.
 
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه، جسد به دستور قاضي مرادي براي مشخص شدن علت اصلي مرگ و انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. متهم براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    پروین جونت رو دوست داشتی
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    1 0
    الان مثلا اینجوری مشکلت رو حل کردی؟ مهارت حل مساله رو به فرزندانمون یاد بدیم تا با احساس درماندگی در مقابل مشکل و مساله و تصمیمات عجولانه و احساسی یه عمر خودشون و بقیه رو بدبخت نکنن
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    2 0
    خوب کردی! زنی که در گیر تلگرام و اینچیزا باشه زن زندگی نیست.
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    این چیزا چیه میزارید خب همین شما این چیزا رو پخش میکنید فراگیر میشه اه
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    اگر الان فتا تلگرام و همه شبکه ها را قطع کند هم قتل کم میشود و هم افشاگری. باید در دولت و مجلس و رهبر تصمیمگیری شود که قطع شود.
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    1 0
    درسته زن زندگی نبود ولی حقشم مرگ نبود
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    نداشتن فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی. حتی خودم!
  • خان محمد علی آقا ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    قابل توجه مدافعان تلگرام
  • گنجی پور ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    1 0
    معلومه چی میگی ؟ مگه از رفتار هر کی خوشمون نیومد باید بزنیم بکشیمش؟
  • داود ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    اعتیاد به شبکه های اجتماعی یک معضل بزرگ در دنیای متمدن امروزی است و بسیاری از زنان و مردان به این امر دچار شده اند ولی معضل و بیماری خطرناکتر و بزرگتر این است که یک مرد یا شوهر به خودش اجازه می دهد همسرش را جان یک انسان بی گناه را بگیرد اگر خواهر خودت به همین دلیل کسی باهاش همین کار رو میکرد و او را فجیعانه با ضربات آجر میکشت باز هم تایید میکردی متاسفانه میران بیماران روانی در جامعه روز بروز شدت و افزایش می یابد که فرد به خودش اجازه کشتن همسرش را می دهد چرا چون او دختر مردم است و از خانواده خودش نیست و در واقع غریبه است با اینکه همسر توست
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    خوب کردی! زنی که در گیر تلگرام و اینچیزا باشه زن زندگی نیست.
  • درویشی گیلان ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    1 0
    با سلام و خسته نباشید حضور همه عزیزان ....موبایل باعث از هم پاشیده شدن نیمی از خانوادهاست . کارش درست نبوده ....ولی میتونست منطقی تر تصمیم بگیره ....یا شایده هم مجبور بوده .
  • عشق است طارمی ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    ینی عاشق این کامنتاتونم خخخخخخ چرا قضاوت میکنید واااااااااااااااااااااا
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
    0 0
    پس تمام چاقو ها رو هم جمع کنین. شاید یه دیونه یکی رو بکشه.
  • داود ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    1 0
    خواهر خودت هم بود همین نظر رو داشتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس