کد خبر 605739
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

پسر جوان که در مدت 17 روز دو نفر را در نزاع به قتل رسانده بود، پس از شکستن حکم قصاصش برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش مشرق، کامران 28 ساله، بیست و سوم بهمن 91 داریوش 29ساله را کشت و فرار کرد. او 17 روز بعد و در تاریخ دهم اسفند همان سال هنگامی که با دوستش قصد فرار به شمال کشور را داشت در یک درگیری خیابانی، مرد 29 ساله‌ای به نام امین را هم قربانی خشم خود کرد. متهم به قتل پس از دستگیری به ارتکاب این دوجنایت ا عتراف کرد و گفت: دو قربانی خود را در جریان نزاع به قتل رساندم.
 
کامران در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به دوبار قصاص محکوم شد. این رای در شعبه 13 دیوان عالی کشور تحت بررسی قرار گرفت که قضات دیوان عالی کشور با اشاره به دو نقص آن را به دادگاه بازگرداندند.
 
در حکم دیوان عالی کشور آمده است، با توجه به صغیر بودن فرزند داریوش و نظر دادستان بر این موضوع که تا زمان به سن قانونی رسیدن آنها باید صبر شود، در حال حاضر حکم قصاص صادر کرد. همچنین در پرونده قتل امین هم گواهی انحصار ورثه در یافت نشده است. با تکمیل نواقص متهم برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای این جلسه مادر امین گفت: برای قاتل پسرم تقاضای قصاص دارم اما نمی‌توانم جوان دیگری را مثل پسر خودم پرپر کنم. در این مدت خانواده قاتل برای کسب رضایت هیچ اقدامی نکرده‌اند. من مادرم و نمی‌خواهم مادر دیگری داغدار شود.
محاکمه قاتلی که به‌راحتی آدم می‌کشت +عکس 
سپس متهم به قتل در جایگاه قرار گرفت و گفت: من کسی را ندارم که دنبال رضایت باشد. فقط مادرم است که او هم پولی ندارد برای دیه پرداخت کند اما از او می‌خواهم برای جلب رضایت تلاش کند.
 محاکمه قاتلی که به‌راحتی آدم می‌کشت +عکس
کامران سپس در تشریح دو جنایت خود گفت: در قتل داریوش فقط قصد میانجیگری داشتم که درگیری شروع شد. برای دفاع از خود چاقو را به سمت داریوش پرت کردم که باعث مرگ او شد بعد از آن سراغ دوستم رفتم و قرار شد به شمال کشور بروم. حسین قصد رساندن مرا به ترمینال داشت که در میان راه با امین درگیر شد. من به هواخواهی از حسین وارد درگیری شدم که امین با آچار چرخ، ضربه‌ای به سرم زد. من هم برای این‌که می‌ترسیدم پلیس سر برسد او را با چاقو زدم و گریختم.
 
متهم به قتل پس از دفاعیات خود روانه زندان شد تا قضات دادگاه جنایی برای او تصمیم‌گیری کنند.
منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    0 0
    حتی در صورت رضایت اولیای دم چنین شخص روانی نباید دوباره به جامعه باز گردد. چنین اشخاصی باید حبس ابد شوند وهیچگاه از زندان آزاد نشوند اما از آنجایی که کشور ما کشور گل وبلبل است این شخص ازاد خواهد شد و باز هم قتل خواهد کرد.خواهید دید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس