مراسم شهادت امام باقر(ع) در دفاتر مراجع عظام تقلید در قم برگزار می‌شود

مراسم سوگواری سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) در دفتر مراجع عظام تقلید برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، هم‌زمان با ۷ ذی‌الحجه سالروز شهادت مظلومانه پنجمین امام معصوم شیعیان حضرت امام محمدباقر(ع) مجلس عزاداری و سوگواری در دفاتر و بیوت مراجع عظام تقلیدبرگزار می‌شود.

این مراسم که با سخنرانی وعاظ و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت(ع) همراه است در دفتر حضرات آیات صافی گلپایگانی، علوی گرگانی، شبیری زنجانی، وحید خراسانی و سایر مراجع و علما برگزار می‌شود.

مراسم سوگواری سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) روز یکشنبه از ساعت ۱۱ صبح در دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی واقع در خیابان چهار مردان کوچه ۶ برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی از روز یکشنبه ۲۷ تیرماه به مدت ۳ روز ساعت۱۱:۳۰ صبح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت محدود برگزار می‌گردد.

در این مراسم، حجج‌اسلام والمسلمین حسینی قمی و بندانی نیشابوری سخنرانی و حاج رضا عاصی مرثیه‌سرایی می‌کنند.

این مراسم به‌صورت زنده در صفحه‌ی فاطمیه‌ حضرت ولی‌عصر علیه‌السلام در اینستاگرام‌ به آدرس instagram.com/Fatemyeh_ValiAsr پخش می‌شود.

همچنین مراسم سوگواری به این مناسبت در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی واقع در خیابان صفاییه، کوچه ۲۶ ساعت ۱۰:۱۵ صبح برقرار است که حجت‌الاسلام‌والمسلمین نظری منفرد به سخنرانی می‌پردازد.

مراسم سوگواری سالروز شهادت امام باقر علیه‌السلام روز یکشنبه ساعت ۱۱ صبح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفتر آیت الله جوادی آملی واقع در خیابان شهدا  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۴۵۲/

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس