کد خبر 975639
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
گاندو؛ روایت نیمه‌عریان از پنجره‌ای رو به حیاط خلوت سیاسیون

مجتبی امینی تهیه‌کننده «گاندو» در واکنش به سخنان رییس دفتر رییس جمهور که این سریال را محصول «تخیل» توصیف کرده بود، تاکید کرد «گاندو» صدای در گلو مانده مردم ایران است.

به گزارش مشرق، مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال «گاندو» در واکنش به سخنان محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور جوابیه‌ای را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید

تقدیر ۱۵۵ نماینده مجلس از ساخت سریال «گاندو»

رییس دفتر رییس‌جمهور چندی پیش در حاشیه نشست هیأت دولت و در جمع خبرنگاران سریال «گاندو» را محصول «تخیل» توصیف کرده بود که «دروغ و تهمت» مطرح کرده و دولت این حق را دارد که نسبت به آن «شکایت و روشنگری» کند.

پاسخ تهیه‌کننده سریال «گاندو» به این اظهارات را که در قالب نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس دفتر رئیس جمهور است، در زیر می‌خوانید:

به نام حضرت رحمان

جناب آقای واعظی

با سلام و احترام

خدا را شکر که توانستیم اثری را بسازیم و به نمایش بگذاریم که دوست و دشمن انقلاب اسلامی را پای تلویزیون جمهوری اسلامی نشاند و تحسین نمایندگان مردم را برانگیخت.

جناب آقای واعظی؛ سریال «گاندو» توهم و تخیل نیست. سریال «گاندو» صدای در گلو مانده مردم ایران است. چه شد که دشمنان مردم و شبکه‌های معاند از جمله بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان به محتوای سریال «گاندو» حمله کردند و شما هم حمله کردید؟

چه شد که حتی این جماعت هم در کنار موافقان انقلاب اسلامی به پای دیدن سریال «گاندو» نشستند و آن را تا آخر دنبال کردند؟

پاسخ یک گزینه بیشتر نیست؛ «گاندو» حقیقت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهان کشاند و کیست که نداند که نمایش حقیقت تلخ است و برخی را به شکایت وامی‌دارد.

سریال «گاندو» پرمخاطب‌ترین سریال در حال پخش سیما شناخته شد و این یعنی اینکه همه مردم با هر تفکر سیاسی و سلیقه «گاندو» را پسندیده‌اند، اما شما با حملات زنجیره‌ای رسانه‌هایتان این شیرینی که محور اصلی آن غرور ملی، اقتدار ایران، وفاداری جوانان ما به آرمان‌های وطن بود را به توهم و خیالبافی متهم کردید. در صورتی که نویسنده سریال بارها و بارها در نشست خبری و غیر از آن این موضوع را شیطنت رسانه‌ای عنوان و آن را تکذیب کرد.

سریال «گاندو» و تمام اطلاعات ارائه شده در آن توسط مراجع ذی‌صلاح کشور تایید شده و داستان «گاندو» مطابق با مستندات واقعی است.

۷۰ بازیگر و ده‌ها نفر پشت صحنه با آرزوی ایجاد حس غرور ملی برای مردم ایران تلاش کردند و این پروژه را به پیش بردند اما شما و همکارانتان با این نگاه از بالا به پایین کام همه هنرمندان این اثر را تلخ کردید، ولی ما با حمایت‌های مردم هوشمند و عزیزمان در مسیرمان استوارتر شدیم.

سریال «گاندو» مثل مظلومیت «محمد» و یارانش در فیلم گمنام و غریب است. سریال «گاندو» بی‌تردید مظلوم است همچون «محمد» ها که ۴۰ سال است با غربت و مظلومیت پای اقتدار نظام، ایستاده‌اند…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    38 0
    خدا قوت آقای امینی ،مهم عموم مردم ایران هستند که این سریال رو با جان و دل دیدند و پسندیدند
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    23 0
    دولت روحانی اقتدار و عزت چه میفهمه
  • ش. AE ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    9 0
    خدا قوت خسته نباشید شما و امثال شما عزیزان بازتاب صدا های مانده در گلو این مردم هستید درود بر شما وارثان خون شهیدان سر بلند باد ایران
  • عبدالله خداپرست IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    7 0
    دولت هرچه بیشتر به این سریال چوب بنوازد! بوی تعفن کثافتکاریهای دولتی ها بیشتر فضای جامعه را پر میکند! پس بنوازید و بنوازید و بنوازید....
  • قم IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    4 0
    افرادی مثل واعظی در کشور زیادند و بصیرت یوختو
  • امیر IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    0 10
    گاندوفیلم تخیلی سرشارازدروغ پرازعقده گشایی والبته همراه باتخریب دولت وادعای دروغ بی طرفی سیاسی....
    • ..... IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      0 0
      دوغته بنوش پشمک
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    4 1
    واعضی حقیقت تلخ است. سریال کاندو. پشت پرده شبکه نفوذ. را رو کرد مگر شما با نفوذی ها. سر.ثقلی داشتی.. این گونه از کاندو براشفته شدی
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    2 0
    امیر خان بد جوری از کاندو زخم خورده اید. چون که اسرار نفوذیها. رابرملا کرده... ودست خیانت کاران رابرای ملت رو کرده است.اول کاره کاندوهای بعدی در راهند..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس