کد خبر 1519052
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
«بن‌گویر» باز هم علیه اسرای فلسطینی وارد عمل شد

ایتمار بن گویر، وزیر افراطی و نژادپرست رژیم صهیونیستی در دیدار از زندان امنیتی عوفر، خواستار سختگیری بیشتر در رابطه با زندانیان شده است.

سرویس جهان مشرق - به گزارش وب سایت صهیونیستی واللا ایتامار بن گویر وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی از زندان امنیتی عوفر بازدید کرد و طی آن با مدیریت زندان و کمیسر خدمات زندان های اسرائیل، کتی پری، در مورد شرایط زندانیان محبوس در این مجتمع صحبت کرد. به گفته وی، «آنها ساعات زیادی را در حیاط می گذرانند، باید ببینیم چگونه زمان حضورشان در حیاط را کم کنیم!».

به گفته یک منبع که در این دیدار شرکت کرده بود، بن گویر به صراحت اعلام کرد که می خواهد زندانیان امنیتی فلسطینی را اعدام کند. به گفته بن گویر «اگر ما یک کشور (فلسطین اشغالی) عادی بودیم، حکم اعدام محکومین وجود داشت و دادگاه آنها (فلسطینی‌ها) را اعدام می کرد. متأسفانه، تا زمانی که مجازات اعدام برای فلسطینی‌ها صادر نشود، این اتفاق نمی افتد. لازم نیست برای آنها شرایط لوکس فراهم کنید، آنچه را که نباید به آنها بدهید، دلیلی برای دادنش وجود ندارد. در اینجا مسئله توانبخشی مطرح نیست.»

دستور وزیر اسرائیلی برای سخت‌گیری بر زندانیان
هدف بن گویر - کاهش ساعات حضور در حیاط برای زندانیان فلسطینی

بن گویر همچنین گفت که انتظار دارد در آینده ببیند که زندانی های فلسطینی ‌در بندهای جدا از هم قرار بگیرند. به گفته وی اینگونه فلسطینی‌ها می فهمند که «بودن در زندان امنیتی، به سود آنها نیست».

در زندان عوفر، حدود ۱۲۰۰ زندانی امنیتی فلسطینی وجود دارد. به گفته وب سایت واللا، از ترس تشدید تنش و ناآرامی در زندان، مقامات امنیتی تقریبا از هر اقدامی که منجر به وخامت اوضاع زندانیان شود، جلوگیری کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس