کد خبر 1516406
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
بازی 2 سر باخت رژیم صهیونیستی با تروریسم یهودی

ریشه گروه‌های افراطی یهودی مربوط به سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی است، زیرا این گروه‌های تروریستی پیش از تأسیس این رژیم در تبانی با سازمان‌های اطلاعاتی بریتانیا و فرانسه به گروه‌های مافیایی تبدیل شدند و جنایات‌شان از یک گروه تروریستی صرف فراتر رفت.

به گزارش مشرق نورنیوز نوشت: از بدو تأسیس رژیم جنایت‌کار صهیونیسیتی در سال ۱۹۴۸، این نام شوم با دو کلیدواژه «تروریسم یهودی» و سازمان مخوف «شین‌بت» گره خورده است.

با نگاهی کوتاه به سال‌های پس از توافق ننگین کمپ دیوید می‌توان دریافت که سران این سازمان همواره از میان بی‌رحم‌ترین رهبران این رژیم انتخاب شده‌اند.

نکته جالب توجه اینجاست که یکی از مأموریت‌های همیشگی این رژیم نفوذ میان یهودیان افراطی و جنبش‌های تند صهیونیسم مذهبی بود تا در مواقع لزوم مانند پرونده ترور «اسحاق رابین» از اعضای تندروی این جنبش‌ها در راستای مطامع سازمانی خود بهره ببرد.

افزایش بی‌سابقه فعالیت‌های جریان‌های تروریست یهودی در کرانه باختری اما، علاوه بر اینکه این منطقه حساس را به بشکه باروت تبدیل کرده، سازمان امنیتی شین‌بت را در یک دو راهی مرگ‌بار قرار داده است.

مسأله اساسی در مورد رابطه گروه‌های تروریست یهودی و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی این است که تفکیک قائل شدن بین سازمان‌های امنیتی و گروه‌های افراطی یهودی در این رژیم یک مقدار مشکل است چرا که اساساً این گروه‌های یهودی و افراطی که امروز شاهد فعالیت آنها هستیم و در حال حاضر از افرادی مانند «ایتمار بن‌گویر» دستور می‌گیرند، با شکل‌گیری کابینه جدید قدرت بیشتری پیدا کرده‌اند.

از سویی؛ اتفاقاً ریشه این سازمان‌های تروریستی به همین سازمان‌های امنیتی باز می‌گردد، به این معنا که از ابتدای تشکیل رژیم صهیونیستی، این گروه‌های افراطی یهودی که با سازمان‌های امنیتی بریتانیا، فرانسه و سایر کشورهای غربی ارتباط داشتند، کسانی بودند که مقدمات تأسیس رژیم منحوس صهیونیستی در درون فلسطین را ایجاد کردند.

گروه‌هایی مثل «هاگانا» و «کاخ» که اتفاقاً همین بن‌گویر در مکتب «مئیر کاهانا» یکی از خاخام‌های یهودی که بنیانگذار جنبش تروریستی-صهیونیستی کاخ است تربیت شده است.

بنابراین ریشه این گروه‌های افراطی یهودی مربوط به سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی است، زیرا این گروه‌های تروریستی پیش از تأسیس رژیم صهیونیستی به وسیله تبانی با سازمان‌های اطلاعاتی بریتانیا و فرانسه به گروه‌های مافیایی تبدیل شدند و از یک گروه تروریستی فراتر رفتند و جنایاتی انجام دادند که در تاریخ ثبت شده اما گذشت زمان و استفاده از ابزار رسانه به شکلی اینها را بزک کرده که ما هیچ خبری از اینها نمی‌شنویم، زیرا هدف این بود که آن تصویر تجاوزکارانه‌ای که از رژیم صهیونیستی در اذهان عمومی جهان نقش بسته بود را پاک کنند.

بنابراین از نظر من نسبت این دو یک نسبت کاملاً همراه است و این که الان برخی رؤسای سابق سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نسبت به سربرآوردن این گروه‌های افراطی هشدار می‌دهند دلیل دیگری دارد و آن اینکه دنیای امروز در پس نقاب حقوق بشر هدایت می‌شود، یعنی وقتی بخواهند از هر نظام سیاسی یک چهره دموکراتیک بسازند، تصویر حقوق بشر دوستانه از آن مخابره می‌کنند و هر کشوری را بخواهند یک سرزمین اهریمنی معرفی کنند آن را یک کشور ضد حقوق بشری معرفی می‌کنند.

چنانچه عرض شد؛ در سال ۱۹۴۸ رژیم صهیونیستی با جنایات مختلفی تأسیس شد و این مطلبی است که در تاریخ نوشته شده و بخشی از آن را شاید مخاطبان ما بدانند مثل اتفاقاتی که در «کَفَر قاسم» رخ داد یا جنایت «هتل داوود» و یا سایر جنایات این رژیم مثل کشتار «قانا» و سایر کشتارهایی که این گروه‌های تروریستی به‌عنوان مقدمات تأسیس رژیم صهیونیستی انجام دادند.

اینها به طوری وحشیانه در شهرها و روستاهای فلسطینی رفتار می‌کردند که اهالی روستاهایی که هنوز اشغال نشده بود از ترس جنایات وحشیانه اینها که از طریق رسانه‌ها مخابره می‌شد از خانه و کاشانه خودشان فرار می‌کردند، یا مثلاً بر اساس اسناد طبقه‌بندی‌شده وزارت خارجه انگلیس، اینها ۱۱۸ پارچه آبادی را کاملاً تخریب کردند و روی آنها کیبوتص (دهکده‌های اشتراکی) ساختند.

در این مکان‌ها شمار زیادی فلسطینی زندگی می‌کردند که صهیونیست‌ها آنها را فراری داده یا کشتند. این اسنادی است که وزارت خارجه انگلستان آنها را منتشر کرده است اما بلافاصله پس از تأسیس رژیم صهیونیستی یرای این که تصویر زیبایی از این رژیم به دنیا مخابره کنند دولت و پارلمان تشکیل دادند و تلاش کردند طی این هفتاد و چند سال اشغال فلسطین یک تصویر دموکراتیک از رژیم صهیونیستی نشان دهند.

با این تفاسیر؛ هشدار مقامات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی درباره گروه‌های تروریستی افراطی یهودی به دلیل اختلاف با اینها نیست بلکه آنها نگران تصویر رژیم صهیونیستی در اذهان عمومی بین‌المللی هستند چون اگر روند رشد این گروه‌ها ادامه پیدا کند این گروه‌ها قطعا جنایات زیادی را علیه فلسطینی‌ها بدتر از جنایات پیش از تأسیس رژیم صهیونیستی مرتکب خواهند شد زیرا آن موقع اینها ابزارآلات جنایتی که امروزه وجود دارد را در دست نداشتند.

با این حال؛ امروز هم که قدرت دست اینهاست و ارتش و پلیس هم از آنها پشتیبانی می‌کند جنایاتی به مراتب بیشتر از گذشته مرتکب می‌شوند و این هشدار به دلیل نگرانی از مخابره شدن مجدد تصویر گذشته رژیم صهیونیستی به افکار عمومی دنیا است. این مسئله آن هم در دوره‌ای که افکار عمومی آگاهی بیشتری پیدا کرده به ضرر رژیم صهیونیستی تمام خواهد شد و جامعه جهانی را علیه این رژیم که مدت‌ها از خود یک تصویر دموکراتیک نشان داده تحریک خواهد کرد. صدور هشدار در این زمینه توسط رهبران سازمان‌های اطلاعاتی رژیم به این دلیل است.

رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده که با بحران عمیقی که برایش پیش آمده، افق چندانی برای ادامه این مسیر وجود ندارد، لذا صهیونیست‌ها برای حفظ خودشان دنبال رهبران تندرو می‌گردند تا بتوانند امنیت اینها را حفظ کنند.

امنیت در سپهر سیاسی رژیم صهیونیستی نکته‌ای بسیار حیاتی است، چون آنها در میان کشورهای اسلامی قرار دارند و در جایی تشکیل دولت داده‌اند که اطراف آن کشورهای اسلامی است که از صدر اسلام تاکنون با یهودیان مخالفت دارند لذا دائماً به دنبال تضمین امنیت خود هستند.

خوب این امنیت به دلیل انتفاضه مردم فلسطین با چالشی جدی مواجه شده است. قبلاً آنها فقط با کشورهای اسلامی مشکل داشتند اما الان از درون مرزهای فلسطین هم دچار چالش امنیتی هستند، بنابراین پیش‌بینی من این است که وقتی جامعه رژیم صهیونیستی به رهبران افراطی نظیر نتانیاهو متوسل می‌شود مشخص است که مشکل امنیتی دارد و تلاش می‌کند از طریق کاریزما و تندروی اینها نقص خود را به نوعی بپوشاند، لذا از این گروه‌ها از طرف افکار عمومی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شود و معنای آن این است که این گروه‌ها قدرت را در درون رژیم به دست خواهند گرفت و آهنگ مسیری که می‌روند را علیه فلسطینی‌ها قطعاً تندتر خواهند کرد و شما شک نکنید که هر چقدر اینها عرصه را بر فلسطینی‌ها تنگ‌تر کنند چون فلسطینی‌ها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند وضعیت امنیتی رژیم صهیونیستی با بحران حادتری مواجه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    0 0
    تنها راه حل نابودی تک تک این موشهای کثیفه. دخل اسقاطیل روبیاریم کل دنیا نفس راحت میکشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس