کنعانی: آمریکا بزرگترین زندان ساز و زندان بان است

سخنگوی وزارت امور خارجه: زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) نهم‌ دی ماه در توئیتر و در واکنش به ادعاهای بی اساس و تکراری بنیامین نتانیاهو نوشت: نخست وزیر تکراری و معلوم‌الحال رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای واهی خود علیه ایران، به دنبال هویت سازی برای خود و رژیم نامشروع اسرائیل است.

وی افزود: ‏بیش از ۷۰ سال غوطه ور بودن رژیم صهیونسیتی برای خروج از بحران هویت خود که توأم با ارتکاب نسل کشی، غارت، کوچاندن اجباری و ده‌ها اقدام ضد حقوق بشری بوده، ترجمان سیاست‌ها و اقدامات غلط انگلیس، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در حمایت از این وجود نامشروع است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین عنوان کرد: ‏فلسطین نابود شدنی نیست و زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 2
    بی شک و‌گمان اینگونه ازدواج های هم جنس باز اسرائیلی ها و انگلیسی و کدخدایی ها. مقدمه شکل گیری عذابها و آیات الهی مشابه عذابها و خشم های الهی دوران حضرت لوط و قومش را فراهم خواهد کرد. مطمئن باشید؛ همین کودکان و امثال آنها که در دستان رئیس مجلس ظاهرا مرد هم جنس باز و شوهرش مستقرند. مقدمات فروپاشی اسرائیل و محو و از بین رفتن اسرائیل از نقشه جهان خواهد شد.‌( همان پیش بینی رهبر انقلاب که: در ۲۵ سال آتی اسرائیلی وجود نخواهد داشت. انشاء ا...). لاریب فی.
  • US ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    2 0
    شما با اسرائیل و آمریکا که مستقیما صحبت نمی کنید !چرا مستقیم جواب می دهید؟! از طریق مدل مذاکره برجام پیغام دهید!!!
  • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 1
    متاسفانه بنظر میرسد مقامات این دولت توان و یا اعتقاد به جوابگویی دشمنی که حد اقل 20سال در زیر رژیم ناتایاهو بوده را ندارد و یا میخواهد انرا بزیر قالی ببرد.. نتانیاهو در 6 دوره نخست وزیری خود از هر امکاناتی جهت توهین و محکوم کردن قومیت ایرانی -از تخریب تاریخی روابط ملت ایران با قوم یهود تا دروغ گفتن در مورد برنامه هسته ای ایران استفاده و نیت کثیف خود در از بین بردن ملت ایران را نشان داده است. یادمان نرود این کشور کثیف با همتای کثیفترش امریکا در زمان ترامپ از حمله اتمی به کشور ایران صحبت میکردند که همه گزینشها بر سر میز است.از 20 ساله پیش این دشمن قومیت ایرانی به جهانیان میگفت ایران تنها 2 هفته با ساخت بمب اتمی فاصله دارد که البته مورد خنده دولتهای خارجی بود ولی نا در ان هد که این ملت را تا این هد در فشار قرار ندهند. باعث‌ تعجب است که سخنگوی دولت ما بیاد نمیاورد که دولتهای نتنیاهو در 20 ساله گذشته همواره ایران را متهم کرده اند که تنها 2 هفته با سلاح اتمی فاصله دارد. هر ایرانی وطن پرست امید وار است با دشمنانی نظیر این جلال ملیت ایرانی این اتهام درست بود. اما حکام ایران ترجیه میدهند دهان ببندند و بجای انچه که حتی ما میتونیم درک کنیم با گفتاری نه غییرتی بلکه مسالمت امیز انرا جواب میدهند. چه بگویم از ماست که بر ماست.
  • کریم IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    1 0
    متاسفانه آقای ناصر کنعانی فن بیان و گفتار قاطع و کوتاه بلد نیست.همش گفتار دیپلماتیک معمول.
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 5
    جمهوری اسلامی علی رغم اینکه این تصمیم بدو رنج اوره حداقل برای مثل منی بعنوان شهرونداین کشور ،ولی اگر می خواهد به سرنوشت صدام و قذافی و...دچارنشه چاره ای جز الگوی کره شمالی و کره شمالی شدن چه درابعادسیاست داخلی و چه سیاست خارجی و چه ابعاد اقتصادی ونظامی و...نداره و غیرازاین باشه گام درراهی اشتباه گذاشته درحال حاضر
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 1
    عقل ... زوال در عقلشون هم بروز کرده
  • FR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 2
    دور برگردون نتانیاهو فلاکت اسقاطیل را ثابت میکند
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    چند سال از ۲۵ سال مونده با نابودی اسراییل گذشته ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس