امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

سخنگوی شورای ائتلاف گفت:برگزاری اجتماع‌های انتخاباتی توسط احزاب عضو شورای ائتلاف که ممکن است در هر کدام از این اجتماع‌ها،از تعدادی سخنران هم دعوت صورت بگیرد، به معنی جدایی و افتراق میان اعضا نیست.

به گزارش مشرق، «امیرابراهیم رسولی» با اشاره به اجتماع انتخاباتی مجمع بیداری نیروهای انقلاب(مبنا) اظهار کرد: جمعیت‌ها، جبهه‌ها، احزاب و گروه‌های مختلفی عضو شورای ائتلاف هستند که هر کدام ممکن است همایشی در جهت افزایش مشارکت و گرم‌شدن فضای انتخابات، برگزار کنند. اجتماع مبنا هم چیزی غیر از این موضوع نبود.

وی افزود: برگزاری اجتماع‌های انتخاباتی توسط احزاب و گروه‌های عضو شورای ائتلاف که ممکن است در هر کدام از این اجتماع‌ها، از تعدادی سخنران هم دعوت صورت بگیرد، به معنی جدایی و افتراق میان اعضا نیست.

وی با اشاره به سخنرانان اجتماع انتخاباتی مبنا افزود: وقتی آقای قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، آقای حدادعادل به عنوان رئیس شورای ائتلاف، آقای محسن رضایی به عنوان دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و آقای حسینی به عنوان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در این اجتماع حضور یافتند یا سخنرانی کردند، این موضوع در نوع پیام وحدت‌بخش دارد و نشان می‌دهد که همه نیروهای انقلابی دارند تلاش می‌کنند تا تنور انتخابات‌، گرم شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در این اجتماع که با نام مجمع بیداری نیروهای انقلاب بود، از همه‌ی اعضا و جریان‌های عضو شورای ائتلاف جهت حضور، دعوت به عمل آمده بود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    کله پاچش یه کشور را سیر میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس