مصوبه انتخاباتی شورای ائتلاف برای رعایت عدالت میان کاندیداها

با توجه به نام‌نویسی تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی شورای ائتلاف در انتخابات مجلس دوازدهم، تصمیم بر این شد که رده‌های مشخص شده از سمت خود در شورای ائتلاف استعفا داده و فرد جایگزین معرفی کنند.

به گزارش مشرق، مطابق تصمیم پنجمین جلسه کمیته مرکزی انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، برای افزایش عدالت انتخاباتی میان کاندیداها،مصوب شد مسئولین شورای ائتلاف در استان‌ها و شهرستان‌ها که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده‌اند، از سمت خود در شورای ائتلاف استعفا داده و سریعا فرد جایگزین معرفی شود.

براساس این مصوبه و با توجه به نام‌نویسی تعدادی از مسئولین، دبیران و معاونین شورای ائتلاف در استان‌ها و برای جلوگیری از بروز شائبه اعمال نفوذ این افراد در فرآیند تعیین گزینه نهایی مورد حمایت شورای ائتلاف حوزه انتخابیه، تصمیم بر این شد که روسای شورای ائتلاف در استان‌ها و شهرستان‌ها که کاندیدای انتخابات شده‌اند هرچه سریعتر از سمت خود استعفا داده و فرآیند جایگزین فرد جدید اجرایی شود. همچنین در خصوص دبیران و معاونین شوراهای ائتلاف در شهرستان‌ها و استان‌ها که برای شرکت در انتخابات نامنویسی کردند نیز تصمیم بر این شد که از سمت خود استعفا داده و افراد جایگزین معرفی شوند.

مصوبه انتخاباتی شورای ائتلاف برای رعایت عدالت میان کاندیداها


در این ابلاغیه انتخاباتی آمده است که رسیدگی به پرونده های ثبتنامی مسئولین شورای ائتلاف در استان‌ها و شهرستان‌ها که در انتخابات مجلس دوازدهم ثبتنام کردند همچون سایر افراد خواهد بود و کمیته‌های انتخابات استانی و شهرستانی باید نهایت دقت را در جلوگیری از ایجاد شائبه اعمال نظر از سوی افراد مرتبط با شورای ائتلاف را به کار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تک تیرانداز ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    5 3
    شورای اتلاف که بازیگر انتخابات هست خودش رو جای داور بازی جا زده.
  • ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 4
    مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....
    • ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      0 0
      آخه آدم هی این را می‌نویسی نمازت را خواندی بگو ببینم کدام نجاست است که نجاست را پاک میکند شک بین یک و دو نماز چه حکمی دارد نماز میت چند تا رکوع دارد فروغ دین چند تا است تیمم جنابت چگونه است
  • ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    5 0
    این رای گیری ها اشتباهه
  • ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    عدالت کجاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس