رئیس شورای ائتلاف: برای انتخابات مجلس افراد پاکدست، متخصص و انقلابی را انتخاب می‌کنیم - کراپ‌شده

غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: انشالله سعی می‌کنیم برای انتخابات مجلس افراد پاکدست، متخصص و انقلابی را انتخاب کنیم.

به گزارش مشرق، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سلسله همایش‌های ایمان و امید که به همت معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، به شناخته‌تر شدن شخصیت والای حضرت زینب(س) بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: از برکات این امر رواج نام زینب در بعد از انقلاب است. پیش از انقلاب تصویر حضرت زینب(س) در نظر مردم تصویر ستمدیدگی بود، اما با ظهور انقلاب اسلامی تصویر زینب قهرمان به جامعه ارائه شد.

رئیس‌ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تجلیل از جایگاه پرستاران به سختی‌ و مشقت‌های کار آنها در دوران همه‌گیری ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: پرستاران غزه هم زیربمباران به کار خود ادامه می‌دهند و جلوه زیبایی از انسانیت را به نمایش گذاشته‌اند.

حدادعادل سپس به تحلیل کوتاهی از اوضاع فعلی غزه پرداخت و خاطرنشان کرد: همان اروپایی‌هایی که سال گذشته به دلیل درگذشت یک خانم، جهان را علیه کشور بسیج کردند، امروز مقابل کشتار روزانه چند صد نفر در غزه سکوت کرده‌اند و حتی می‌گویند تا این مردم تمام نشوند حاضر به پذیرش آتش بس نیستند!

وی افزود: مردم غزه هیچ سابقه‌ای در ظلم به یهودیان ندارند. اساسا مسلمانان به یهودیان ظلم نکرده‌اند، در حالی که در جای جای اروپا از اسپانیا گرفته تا آلمان به ویژه در دوران هیتلر، یهودکشی رواج داشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از سکوت غرب و اروپا مقابل جنایات، کشتار و وحشی‌گری صهیونیست‌ها، گفت: آنها را صهیونیست‌ها را متمدن می‌دانند و لابد بقیه را متوحش!

حدادعادل با اشاره به انتخابات پیش‌رو و فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: در این مدت سعی کردیم حلقه واسط مردم با مجلس و دولت باشیم تا بتوانیم حرفها و دغدغه‌های طرفین را به دیگری منتقل کنیم. امیدواریم در یک فضای تفاهم بر پایه ایمان و امید با مردم ارتباط داشته باشیم تا درنهایت بهترین‌ها را که افرادی پاک، پاکدست، انقلابی، مخلص و از خودگذشته هستند شناسایی و به مردم معرفی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • بازنشسته ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    15 0
    به همین پاکدستی مجلس انقلابی؟
  • پارسی ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    11 0
    چقدرم پاکدستند واقعا
  • رضا ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    8 0
    معلمین دبیرستان الهیه که ماهی دو، سه میلیون حقوق میگیرن گزینه های خوبی هستند
  • ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    5 0
    جناب رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی تصویر واقعی سیاست در ایران را می باید از مراسمی همچون تشیع جنازه امروز محمدعلی ندوشن در دانشگاه تهران و موسسه روزنامه اطلاعات دریافت. مراسم امروز که جنابعالی نیز مانند بسیاری از مراسمهای دیگر به اصطلاح فرهنگی از سخنرانهای آن بودید. از تجلیل مشترک bbc و اینترنشنال و منوتو و صدا و سیمای جمهوری اسلامی تا شرکت افراد به اصطلاح شاخص اصول گرا و اصلاح طلب در مراسم تشییع ندوشن در دانشگاه تهران و موسسه روزنامه اطلاعات. ! بسیاری نکته ها می توان آموخت. اما محمدعلی ندوشن کیست که اینگونه موجب وفاق و کنار هم قرار گرفتن آنهایی می شود که معمولا بهم فحش می دهند؟
  • انقلابی منطقی ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    8 1
    از خودت بگو!!
  • داود غلامحسینی ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    4 0
    آره ! شبیه مجلس قبلی و شورای شهر قبلی
  • ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    3 6
    اگه پیدا کردی به ما هم بگو. وقتی میگن رهبری تنها ست یعنی آدم درست و حسابی خیلی کمه.
  • ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    10 0
    اصلا رأي نميديم
  • ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    3 0
    اگر شایسته سالاری که دانش وتجربه وتعهد به ابادکردن ایران دارد رافرصت پذیرش مسوولیت بدهند خیلی بهتر خواهند بود.
  • ناصرامینی ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    4 0
    شما همیشه ازاین حرفها زدی ولی نمایندگان منتخب توزرد ازای ذچدرمیاند،اشکال کار چیه؟؟؟؟؟
  • ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    15 0
    پاکدست بیادکه شکارمیشه مثل سوت زن بیچاره
  • ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    7 0
    پاک دستهای قبلی با طرح شفافیت چه کردند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس