۲۳۰ نفر در فهرست شورای ائتلاف انقلاب جای دارند

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: کاندیداهای انتخابات مجلس سوابق تخصصی، اجرایی و پژوهشی خود را در سایت شورا بارگذاری کنند.

به گزارش مشرق، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از کاندیداهای انتخابات مجلس دوازدهم دعوت کرد تا سوابق و مدارک تخصصی، اجرایی و پژوهشی خود را تا پایان آبان ماه برای بررسی در سایت شورای ائتلاف به نشانی www.shananews.com بارگذاری نمایند.

سخنگوی شورای ائتلاف در پاسخ به این سوال که آیا نامزدهای انتخابات در مراکز استان ها و شهرستان ها هم فقط باید به سایت شورا مراجعه کنند یا مراحل دیگری هم باید طی شود، تصریح کرد: به داوطلبان شهرها نیز توصیه می کنیم ابتدا درسایت به ثبت سوابق بپردازند تا دفاتراستانی با آنها مرتبط شوند ، البته اگر امکان مراجعه به دفاتر استانی نیز میسر بود مانعی وجود ندارد.

رسولی در پایان تاکید کرد فرآیند بررسی کاندیداها جهت حضور در لیست شورای ائتلاف به زودی در کمیته انتخابات تهران و شهرستان ها شروع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • وطن پرست ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    حس نمی کنید باید سه سال گذشته رو برای اماده سازی برنامه سپری می کردید و الان دنبال چهره سازی می بودید بجای جمع اوری تازه سوابق؟؟؟ رای دادن به شما حرامه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس