کد خبر 1121552
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
جزئیات مهار حریق مهیب شهر لبنیات

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اعلام مهار حریق در شهر لبنیات گفت: خوشبختانه این حادثه تا این لحظه مصدوم و فوتی نداشته است.

به گزارش مشرق، منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران دقایقی قبل اظهار کرد: در شهر لبنیات مجموعه محصولات لبنی میهن واقع در جاده شورآباد از ساعت ۱۸:۳۰ اعلام آتش‌سوزی شد.

وی با اشاره به حریق در دو سوله انباری این مجموعه اضافه کرد: در این حادثه سوله روغن و سوله مواد اولیه صنایع بسته‌بندی محصولات لبنی دچار آتش بسیار مهیب شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه اگر زمان وقوع حادثه نزدیک به تاریکی هوا نبود بهتر و زودتر مدیریت می‌شد، تاکید کرد: با بسیج همه جانبه نیروهای آتش‌نشانی از تهران، اسلامشهر، چهاردانگه، احمدآبادمستوفی، رباط‌کریم، باقرشهر، کهریزک، نسی‌شهر، گلستان، شهریار و هر شهرداری که در مسیر و اطراف بود این حریق گسترده ساعتی پیش به طور کامل مهار شد.

درجاتی با بیان اینکه اظهارنظر برای علت و میزان خسارت حادثه بسیار زود است، عنوان کرد: آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری در محل حادثه هستند و کارشناسان علت و میزان خسارت را پس از بررسی‌های لازم اعلام خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    27 0
    آخی دیگه میهن هر جمعه براتون سکه نداره...
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    32 0
    چند روز پیش بود که شرکت لبنیاتی میهن ادعا کرد در تولید کره به طور کامل خودکفا شدیم و میتونیم نیاز کشور رو تامین کنیم. که ناگهان امروز به این صورت منفجر شد‼️ جالب اینجاست که بی بی سی تصاویر اختصاصی از محل حادثه داره بخش می‌کنه.
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    5 35
    میهن ثروت ملی است نه برای یک خانواده افتخار ایران است .
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    23 0
    یادمان نرفته همان کسی که ندا آقاسلطان را با تیر ترور کرد خودش هم فیلم جان دادنش را گرفت و برد بی بی سی
  • عليرضا IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    34 0
    آتش سوزي شهر ميهن با توجه به اعلام روز گذشته مدير شركت ميهن مبني بر آمادگي و توان شركت براي تامين كامل كره مورد نياز كل كشور ، اين آتش سوزي و انفجار اوليه با اين حجم بسيار زياد ، بسيار بسيار مشكوك مي باشد. از منظر امنيتي غوامل خارجي و يا رقبايي كه برنامه ريزي وسيع براي دريافت ارز 4200 تومني براي واردات كره كرده بودن و يا حتي عوامل نفوذي براي جلوگيري از يك توليد كلان ملي ...قطعا بايد از طرح موارد احساسي خودداري وبه سريعا با ديد امنيتي مساله پيگيري گردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس