دستگیری ربایندگان دختر جوان، برخورد اتوبوس مسافربری با تریلر، مرگ توريست زن ايراني در ترکیه، رازهای شگفت انگیز 3 باند تبهکار، مشاهده 3یوزپلنگ در بافق پس‌از 2سال و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز یه شرح زیر است:



دستگیری ربایندگان دختر جوان

جانشين فرمانده انتظامي خراسان رضوي درباره اين ماجرا گفت: ظهر شنبه گذشته سرنشينان يک دستگاه پيکان،دختر ۱۶ساله اي را که به عنوان مسافر در بولوار طبرسي مشهد سوار خودروي آنان شده بود، ربودند و به مدت ۲۴ساعت در روستاي گوجگي زنداني کردند.

سرتيپ دوم ابوالقاسم اسفندياري افزود: روز بعد از اين ماجرا هنگامي که متهمان قصد انتقال دختر به مکان ديگري را داشتند در محاصره پليس قرار گرفتند و دستگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: با نجات دختر نوجوان از چنگ متهمان به آدم ربايي، تحقيقات در اين رابطه آغاز شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


حمله اراذل به منزل بسیجی آمر به معروف

احمدرضا کلاته عربی مسئول پایگاه بسیج و مسئول شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه بسیج بین‌الحرمین درجزین در شهرستان مهدیشهر و کارگر ساده کارخانه نورد لوله سمنان، ماجرای حمله تعدادی از اراذل و اوباش و افراد خلافکار به خانه خود که دختر و پسر وی نیز در اثر آن ضرب و شتم شدند، روایت کرد.

در همین رابطه مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان به تازگی درباره ورود پلیس و بررسی سریع این پرونده اعلام کرد که پلیس تمامی اقدامات درباره دستگیری افراد مظنون را انجام داده است.
 
همچنین کارشناس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان در این باره گفت: پس از بررسی سریع و دقیق این حادثه، سه پرونده مجزا از سوی پلیس تشکیل و روانه مراجع قضایی استان سمنان شد تا حکم صادر شد، همچنین فرد مظنون و افرادی که متهم بودند نیز دستگیر شده‌اند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سقوط دکل مخابرات در کریمخان

در ساعت 8:17 صبح امروز یک دکلی که حدود 20 متر ارتفاع داشت در پی ریزش یک ساختمان دو طبقه مسکونی سقوط کرد و آتش‌نشانان و دستگاه‌های امدادی و انتظامی را به محل حادثه کشاند.



جلال ملکی - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با تایید وقوع این حادثه گفت:‌ در حال حاضر سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شده و مشغول عملیات هستند چرا که گفته می‌شود یک نفر در زیر آوار محبوس شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


برخورد اتوبوس مسافربری با تریلر

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در تشریح جزئیات برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر گفت: در ساعت 30 دقیقه بامداد امروز (سه شنبه) وقوع تصادف مرگبار فیمابین یک دستگاه اتوبوس و تریلر از طریق اورژانس به مرکز فوریت‌های امدادی 112 اعلام شد.

وی با بیان اینکه هشت نفر از مسافران این اتوبوس مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند گفت: متاسفانه این حادثه یک کشته بر جای گذاشت و مابقی مسافران مصدوم نیز به صورت سرپایی و در محل درمان شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ توريست زن ايراني در ترکیه

توريست ايراني هنگام خريد در يكي از فروشگاه‌هاي لباس استانبول تركيه، به دليل رعايت نشدن نكات ايمني، به داخل راه‌پله سقوط كرد و بعد از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد.

فرانک برای گردش همراه یک تور به استانبول رفته بود که به دلیل سهل انگاری کارکنان فروشگاه به راپله سقوط کرد و پس از دو روز جان خود را از دست داد.

برادر فرانك كه علي‌رضا نام دارد و بعد از حادثه خودش را به استانبول رساند گفت: خواهرم هفته گذشته با يك تور مسافرتي راهي تركيه شد. او شامگاه شنبه، همراه دوستانش وارد فروشگاه لباس ۳۱۳ شد و در حالي كه مشغول انتخاب لباس بود، ناگهان زيرپايش خالي شد و به داخل راه‌پله‌اي كه ميان بسته‌هاي لباس پنهان بود سقوط كرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


رازهای شگفت انگیز 3 باند تبهکار

تبهکار سایبری که با روش اسکیمری دست به سرقت اطلاعات بانکی طعمه‌هایش می‌زد در تجسس‌های ویژه کارآگاهان فتای غرب استان تهران دستگیر شد.

این مرد با انتقال اطلاعات به دستگاه اسکیمری و کپی آن در کارت‌های خام بانکی دست به چندین سرقت میلیونی زده بود. سردار ناصر اصلانی، رئیس پلیس غرب استان تهران به تشریح جزئیات کشف چند پرونده پرداخت.

سردار ناصراصلانی، رئیس‌پلیس غرب استان تهران در این باره به مردم توصیه کرد: برخی از سودجویان به روش‌های مختلف سعی دارند با استفاده از اسکیمر یا نصب دوربین‌های بسیار کوچک، اطلاعات طعمه‌هایشان را برداشت کرده و دست به دزدی اینترنتی بزنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مشاهده 3یوزپلنگ در بافق پس‌از 2سال

هفته گذشته محیط بانان شهرستان بافق حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع آریز حوالی غروب آفتاب ۳ یوزپلنگ آسیایی را از فاصله نسبتا دور مشاهده نمودند.

سید جلال موسوی رئیس اداره محیط زیست شهرستان بافق که خود نیز در جریان گشت و کنترل حضور داشت گفت: به دلیل فاصله نسبتا دور موفق به تصویربرداری از یوزها نشدیم.

موسوی گفت: از آخرین زمانی که ۳ یوزپلنگ بصورت همزمان در این منطقه مشاهده شده بیش از ۲ سال می گذرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دستگيری شکارچی خرس قهوه‌ای

شکارچی ماده خرس قهوه ای دستگیر شد. این شکارچی ماه گذشته با استفاده از یک قبضه اسلحه ساچمه زن یک قلاده ماده خرس قهوه ای را در اسلام آباد غرب زخمی کرد و خرس قهوه ای پس از تحمل رنج فراوان به دلیل وجود ۱۰۰ گلوله ساچمه ای در بدنش جان خود را از دست داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسلام آباد غرب گفت: به دنبال بررسی منطقه و با توجه آثار ردپای خرس در نزدیکی چشمه منطقه و نزدیکی به محل زندگی عشایر و همچنین شهادت افراد محلی ، شخص مضنون که یکی از عشایر منطقه بود شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


رهایی 2 محکوم به قصاص از دار مجازات

با تلاش‌های کارکنان شعب اول و دوم اجرای احکام کیفری و با اعلام رضایت اولیاء دم مقتولان در تاریخ 25 خرداد سال جاری، قصاص «ح. ف» و «م. ا» منتفی شد.

محکوم «ح. ف» متولد1357 به جهت قتل عمدی مرحوم «ر. ق» از تاریخ هشتم تیر ماه سال 83 در زندان بسر می برد و انگیزه قتل او سرقت خودرو و وجه نقد با استفاده از قمه بوده است.

همچنین «م. ا» متولد 1361 به جهت قتل عمدی مرحوم «م. ا» از تاریخ دهم دی ماه سال 83 در زندان بسر می‌برد و انگیزه قتل او سرقت خودرو و وجه نقد با استفاده از اسلحه کمری به قصاص نفس محکوم شده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.