زلزله 5 ریشتری کرمان را لرزاند، غلام خالکوب دستگیر شد، يخچال کاميون جان 2کودک را گرفت، ادعای عجیب "جک گنجیشکه" با 3نوچه اش، جولان گرگ ها در الموت و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



زلزله 5 ریشتری کرمان را لرزاند

حوادثزلزله ای به بزرگی 5 در مقیاس درونی زمین(ریشتر) بامداد امروز (سه شنبه) حوالی «فاریاب» در استان کرمان را به لرزه درآورد.

زمان وقوع این زمین لرزه در ساعت 3 و 21 دقیقه و 17 ثانیه (در 26 کیلومتری فاریاب) و در عمق 17 کیلومتری بوده است.

موقعیت جغرافیایی این زمین لرزه 27.85 درجه شمالی و 57.40 درجه شرقی به ثبت رسیده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


غلام خالکوب دستگیر شد

حوادثرییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری شروری خبر داد که اقدام به خالکوبی برای سایرین می‌کرد.

سرهنگ علیرضا محرابی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ، گفت: در پی اخبار واصله از شهروندان و ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه شخصی به هویت "ع. م" معروف به «غلام خالکوب» در منطقه نازی آباد اقدام به شرارت، مزاحمت برای نوامیس، و همسایگان، تجمع اراذل و اوباش در منزل خود و انجام اعمال خالکوبی بر بدن آنها و اخلال در نظم عمومی می‌کرد.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات و احراز صحت پرونده‌ای تشکیل و پس از دستور از دادیار دادسرای ناحیه 12 تهران عوامل این پایگاه، در هفتم خرداد ماه امسال، به آدرس فوق اعزام و نامبرده را دستگیر کردند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


يخچال کاميون جان 2کودک را گرفت

حوادثدو کودک ۴ و ۵ ساله در روستاي نورآباد بخش بوشکان دشتستان که براي بازي وارد محفظه کوچک يخچال يک دستگاه کاميون شده بودند، دچار خفگي شدند و جان خود را از دست دادند.

محمدعلي دهقان رئيس اورژانس و فوريت هاي پزشکي شهرستان دشتستان در گفت وگو با ايرنا درباره اين واقعه گفت: دو کودک که خواهر و برادر بودند، عصر يکشنبه هنگام بازي اطراف زمين کشاورزي پدربزرگ خود، وارد محفظه يخچال يک دستگاه کاميون شدند که در محل پارک شده بود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ادعای عجیب "جک گنجیشکه" با 3نوچه اش

حوادثمأموران کلانتری شهر آبادان در جریان دست به کار شدن باند سرقت گوشی موبایل قرار گرفتند.

مأموران در گام نخست طعمه‌های این باند را تحت بازجویی قرار دادند و خیلی زود مشخص شد چهار جوان موتورسوار در شهرهای آبادان و خرمشهر اقدام به قاپیدن گوشی‌های موبایل کرده و اگر در این سرقت‌ها کسی با آنها مقابله می‌کرد نقشه‌شان را با تهدید چاقو و قمه اجرا می‌کردند.

یکی از دزدان از ناحیه پا دچار معلولیت بوده و یکی از پاهایش قطع بود. همین مشخصه کافی بود تا مأموران «جاسم» تبهکار قدیمی را شناسایی و دستگیر کنند

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ناظم دانش‌آموز آزار به زندان رفت

حوادثشروع اين ماجرا با شكايت والدين پسربچه‌يي در دادگاه كيفري آغاز شد و آنها در شكايت خود گفتند: پسرمان دانش‌آموز مقطع ابتدايي است و چند روزي بود كه متوجه تغيير در رفتارش شده بوديم كه پس از صحبت با او متوجه شديم كه از سوي ناظم مدرسه مورد آزار و اذيت قرار گرفته است.

شروع اين ماجرا با شكايت والدين پسربچه‌يي در دادگاه كيفري آغاز شد و آنها در شكايت خود گفتند: پسرمان دانش‌آموز مقطع ابتدايي است و چند روزي بود كه متوجه تغيير در رفتارش شده بوديم كه پس از صحبت با او متوجه شديم كه از سوي ناظم مدرسه مورد آزار و اذيت قرار گرفته است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


چاقوکشی خونين در مجلس ختم

حوادثساعت 17 روز يک شنبه حسب اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر خبر درگيري و چاقوکشي در يکي از رستوران‌هاي محله خزانه تهران ماموران تخصصي اين يگان بلافاصله به محل اعزام و به بررسي موضوع پرداختند.

در خلال بررسي‌هاي پليسي اشخاصي به هويت «کاظم» و «قاسم» به واحد گشت مراجعه و اظهار داشتند: دو نفر به هويت «پيام» و «آرمان» اقدام به چاقوکشي و به هم ريختن مراسم عزاداري و ختم پدرمان کردند و باچاقو سه نفر از اعضاي فاميل را به هويت‌هاي «رحيم»، «رحمان» و «مريم» را مجروح کرده و آنان به دليل شدت جراحت به بيمارستان فرستاده شدند و متهمان نيز از محل متواري شده اند.

ضاربين که دو پسر جوان بودند، درحاليکه آنان نيز از ناحيه دست و صورت دچار جراحت شده بودند، دستگير و دو قبضه چاقو بلند از زير لباسش‌هايشان کشف و ضبط گرديد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جولان گرگ ها در الموت

حوادثهنوز مدت زیادی از واقعه دردناک حمله گرگ های گرسنه به ۶ کودک در زنجان نگذشته است که متاسفانه در چند روز گذشته, ساکنین روستای آتان-کلایه، یکی از روستاهای الموت شرقی شاهد حضور گرگ های گرسنه در نزدیکی منازل‌شان هستند که فضای رعب و وحشت را در روستا حاکم کرده است.

 مشکل گراز و خرس و صدمات جبران ناپذیر آنها سالیان درازی است که صبر اهالی روستای آتان-کلایه را لبریز کرده است، با این وجود اکنون گرگ ها آزادانه در روستاها حرکت می کنند و به دامها حمله کرده و تعدادی از آنها را تلف کرده اند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آسیب طوفان به چند بنای تاریخی

چند بنای تاریخی براثر طوفانِ روز گذشته (دوشنبه، 12 خردادماه) در تهران آسیب دیدند.

حوادث

دبیر کمیته‌ی پیگیری خانه‌های تاریخی تهران در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: براثر طوفان روز گذشته، دیوار تاریخی مسجد امام خمینی (ره) در خیابان 15 خرداد فرو ریخت و به‌دنبال آن، دو نفر زخمی شدند. همچنین موزه‌ی «13 آبان» (استاد صنعتی) بر اثر وزش باد و طوفان آسیب دید.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


دختری که یک شب اسیر شیطان شد

دختر دانشجویی برای درس خواندن از مناطق شرقی استرالیا به ملبورن، پایتخت ویکتوریا سفر کرد.

در یکی از روزهای زندگی اش در اوایل امسال این دختر دانشجو با خستگی ناشی از درس، دانشگاه را رها کرد و به اتاق کوچکش در شهر بازگشت تا استراحت کند و ای کاش باز نمی گشت و شب را هم در دانشگاه می ماند.

«گروگومی کارترایت» 35 ساله مدیر ساختمان که متوجه شده بود دختر دانشجو تنها در این شهر زندگی می کند. نقشه شیطانی برای رسیدن به او را طراحی کرد و همان شب با خوردن مشروبات الکلی این نقشه را به مرحله اجرا رساند.
 
این مرد شیطان صفت با چرخاندن دوربین های امنیتی در آسانسور و راهروها اولین گام را برای رسیدن به نیت شیطانی و پنهانی خود برداشت و سپس با داشتن کلید درب اتاق دختر دانشجو، وارد اتاق شد.
 
دختر دانشجو که با دیدن مدیر ساختمان شوکه شده بود، مورد حمله وی قرار گرفت و پس از ضرب و شتم چند دقیقه ای ساکت شد و با چشم ها و دست و پایی بسته تسلیم خواسته شیطانی «گروگومی کارترایت» شد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس